Skip to main content

We krijgen vorige spontaan een email en melding dat er een pakket wordt afgeleverd.

wat blijkt: we krijgen zonder hierom gevraagd te hebben een Fritz modem 7590 toegestuurd en ons pakket wordt gewijzigd.

 

niets tegen een nieuw modem als dit beter werkt. maar dit zou in overleg moeten gebeuren.

hetzelfde geldt voor aanpassingen pakket. 

iedereen is hier blij met het gratis spotify premium pakket en dubbele internet beveiliging.

 

hoe kan dit, graag overleg.

 

Is er iets te zien in MijnKPN? Het lijkt er op dat je omgezet bent naar de Fritz!Box inclusief Tech Helpdesk (tegen een bedrag van € 7,49) per maand. Dit kan echter nooit vanzelf gaan.


Hallo Edwin,  het moet een misverstand zijn, 

ik heb  vorige week ook jullie service dienst gebeld, die gaven niets te kunnen zien waarom dit modem gestuurd zou zijn en beloofde dat ik door de service dienst teruggebeld zou worden.

Niet gebeurd, reden dat ik vanochtend opnieuw contact ben gaan zoeken. 

Ik kan je verzekeren dat er niemand in dit huis op 11 november contact gehad heeft met KPN over het wijzigen van het contract. 

 

Ik ben nu eens gaan controleren waar ik maandelijks voor betaal.

We betalen voor een hogere internet snelheid van het downloaden en uploaden van 200 MBit/sec maar kan je ook vertellen dat we dit niet halen. (max 80 Mbit/sec) Kortom KPN mag wel een betere service gaan leveren, waarmaken waar ik voor betaal.

met gr.

Andries Leusink 

 


Ben wel benieuwd wat de oorzaak dan is. Als random modems gaan versturen en ze weten dat zelf nog niet eens dan loopt het niet helemaal lekker bij KPN (maar dat wisten we al..)

 

Wat betreft de snelheid: meet je bekabeld? En liefst rechtstreeks via het modem? Dus niet via een of ander Devolo-setje..


Hallo @Fritz modem, leuk dat je de KPN Community hebt gevonden, welkom op het KPN forum :)

Ik vind het ook zeer merkwaardig dat je spontaan een FRITZ!Box geleverd krijgt? Daarvoor moet er een wijziging in je abonnement zijn gedaan, zoals Sledgehammer aangeeft: TechDesk + FRITZ!Box voor € 7,49 p/mnd. Dit kan via de Klantenservice of met je persoonlijke MijnKPN-account worden aangevraagd. Daarover krijg je van ons altijd een Bevestiging van uw wijziging per mail. Wil je dat eens controleren in je mailbox?

Voor het correct meten van de internetsnelheid is een kabel naar je laptop / pc noodzakelijk. Je kunt online de speedtest uitvoeren, welke waarden komen daaruit? :)  


He @Fritz modem, heb je onze berichten nog gelezen? Ik ben benieuwd of alles gelukt is. Laat je het ook weten als je nog hulp nodig hebt. Hoor graag van je :)  


Reageer