Skip to main content

Vandaag stond uit het niets een kpn monteur aansluiting voor de glasvezel. 
heb tegen de monteur duidelijk gezegd dat ik geen glasvezel wil en heb er ook geen aanvraag voor gedaan. Hij respecteerde mijn keus vervolgens ging hij weg.

volgende issue is mijn modem valt sinds 2 dagen uit iedere keer valt hij uit. 
kpn gebeld verhaal verteld over mijn internet je mag 3x raden u abonnement is overgezet. 

Zonder enige communicatie doen ze dingen terwijl jij niet op de hoogte ben en dat jij geen toestemming gegeven heb. 

heb ook aangekaart dat ze de proces terug moeten draaien en dat mijn internet weer werkend wordt. Want glasvezel hoef ik niet. Ze zeggen dat kunnen we niet meer terugdraaien bulshit. 
jullie doen dingen zonder enige communicatie zet hem dan weer recht met andere woorden ze verplichten om over te gaan naar glasvezel. Nogmaals jullie kunnen mij niks verplichten en trek hem recht zet alles weer terug zoals het hoort.
 

  1. Aanvraag voor de glasvezel heb ik niet aangevraagd en heb er ook geen toestemming gegeven om het abonnement over te zetten. 
     
  2. Zet alles weer terug anders zeg ik mijn abonnement per direct op. 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Uw abonnement kost via glasvezel precies hetzelfde als via het koperdraad.

In uw woonplaats zal het koperdraad medio 2025 ( 3 jaar na ingbruikname van glas) uitgeschakeld worden. 

Eerder nog zelfs. Circa drie jaar het starten van de graafwerkzaamheden... Dus 2024 of zelfs 2023 als het al iets langer ligt 


Hallo @Ahmet200 ,

@Erik_  Zegt dat je een rolback aan kan vragen in het door @Nick83 gelinkte topic.Ik zou dat eens proberen.

Zullen we eerst kijken welke softwareversie de Box12 heeft? Ook met de OWL-software kan het gewoon goed werken, er kan immers ook iets anders aan de hand zijn..


Jawel het is glasvezel ready allemaal maar ik wil het niet 

Waarom wil je het niet?