Skip to main content

Zomaar krijg ik een pakket toegestuurd met nieuwe apparatuur.

Ik ben al jaren bij de kpn.

Voor mijn deur steekt wel een draadje uit de grond voor de glaskabel, maar nog niet aangesloten bij mij op Terschelling.

Dus ja; wat is de bedoeling? Werkt deze nieuwe app. ook zonder de glasvezelkabel?

Even bellen pf chatten met de KPN kan niet’ daat zit je dus met een doos vol geheimzinnige app.!

Ja, alleen een glasvezelkastje niet uiteraard. Een een modem, bijvoorbeeld een KPN Box 12, kunt u al in gebruik nemen. Maar het is zeer de vraag of u er iets mee opschiet. Wat heeft u nu voor modem? 

En schrijf alstublieft gewoon "apparaten". Niet "app". Dat doet denken aan een programmatje op een smartfoon. En dat zult u vast niet bedoelen toch?


Ja beste Nick83,

Mijn vraag was eigenlijk: waarom krijg ik zo’n nieuw pakket en heeft dat iets te maken met de glasvezel die vorige week in mijn straat is gelegd?

Verder heb ik er geen verstand van. Ik weet nog niet wat een modem is en waar dat zit.

Dus heb ik waarschijnlijk iemand ter plekke nodig om te installeren. En dat kost geld. 

Waarom kan ik niet gewoon met KPN bellen met zo’n algemene vraag? Ik betaal wel elke maand € 80.

 


Zet anders de doos weg en wacht het gewoon af. KPN neemt vanzelf wel een keer contact met u op.


Ja beste Nick83,

Mijn vraag was eigenlijk: waarom krijg ik zo’n nieuw pakket en heeft dat iets te maken met de glasvezel die vorige week in mijn straat is gelegd?

Verder heb ik er geen verstand van. Ik weet nog niet wat een modem is en waar dat zit.

Dus heb ik waarschijnlijk iemand ter plekke nodig om te installeren. En dat kost geld. 

Waarom kan ik niet gewoon met KPN bellen met zo’n algemene vraag? Ik betaal wel elke maand € 80.

 

Je mag altijd KPN bellen, het nummer 0800-0402 is gratis te bereiken en als je inspreekt dat je een medewerker wilt spreken krijg je die ook.

Op het forum kunnen we niet zeggen wat er in het pakket zit, mocht je dat met ons kunnen delen kunnen we vertellen of het voor het glasvezel is of niet. 


Ik heb ontvangen een doos met een boekje met titel “plug &play KPN tv + box”


Heb je onlangs je abonnement verhoogd in snelheid of iets dergelijks? Of je contract verlengd? De KPN TV+ boxen worden verstuurd aan klanten welke hun contract hebben verlengd. Het is de bedoeling om je huidige tv ontvanger retour te sturen naar KPN en deze te installeren. 


Allemaal bedankt,

 

Toevallig kwam vanmiddag een installateur voor de wasmachine langs. Hij “deed” meteen even

de KPN TV + aansluiten. Eigenlijk een scheet van een cent!

Helemaal goed.

 

Iedereen bedankt voor de reacties.