Skip to main content

Krijg ik ineens de bewindvoerder in de nek! Waarom we apparatuur bij KPN besteld hebben? Wij weten van niets en hebben zeker niets besteld. Zou gaan om die glasvezeltroep. Gaat niet lukken joh, zeker niet als je dat ook nog eens naar een PostNl punt gaat sturen.

Mensen pas op! Je weet nooit wie wat en waar, maar oplichters liggen op de loer.

Hallo @Shjyne1970 daar kun jij helaas niets mee. Je bewindvoerder zal dit met KPN moeten kortsluiten.

 


Welkom op het forum @Shjyne1970

Er is niet altijd sprake van een bestelling als er nieuwe apparatuur gestuurd wordt. Soms zien we verouderde apparatuur. Dan wisselen we die zelf om. Wel sturen we in dit geval een bevestiging via de e-mail of per brief. 

Als je die niet zelf gehad hebt, neem dan zoals @JanD zegt contact op met je bewindvoerder. Als er wel een bestelling is gedaan is er sowieso altijd een e-mail gestuurd hierover. 


Ik krijg een mail dat ik iets besteld heb.

maar ik heb niets besteld. Ik zie nergens een mogelijkheid hierover een vraag stellen aan de klantenservice.


Ik krijg een mail dat ik iets besteld heb.

maar ik heb niets besteld. Ik zie nergens een mogelijkheid hierover een vraag stellen aan de klantenservice.

Hallo @Antje4 morgen even gratis bellen met 0800 0402 voor uitleg.

 


Hartelijk dank voor tip


Ik krijg 2 mails dat ik een bestelling heb geplaatst over glas vezel apratuur wat ik niet heb besteld en moed daar ook exsta meer voor gaan betalen ik weet van nixs heb nixs besteld vind er nixs over in mijn kpn app vind dit wel azo om mijn abonnement kwa kosten duurder me te maken als ik niet om die exstaas heb gevraagd zal maandag contact op nemen met de clanten survis en in de mail staat ook dat er een monteur maandag voor mijn deur kompt te staan die staat mooi voor een dichte deur en ga daar ook geen 75 ero voor die beste man betalen geen ide waar kpn nu me bezig is hier over hadden ze wel van te voren met mij tilefoonies contact mogen op nemen en me mogen inlichtingen als ik verouderde apparatuur heb en ze dat willen vervangen en of ik daar een monteur voor wil in huren voor het aan sluiten van de apratuur voor 75 kosten uit mijn eigen zak maar goed maandag zal ik een tilefoontje plegen wat er nu aan de hand is groetjes van een van de penel leden consumenten bond / en penel lit van het tv programma kassa 


Ik krijg 2 mails dat ik een bestelling heb geplaatst over glas vezel apratuur wat ik niet heb besteld en moed daar ook exsta meer voor gaan betalen ik weet van nixs heb nixs besteld vind er nixs over in mijn kpn app vind dit wel azo om mijn abonnement kwa kosten duurder me te maken als ik niet om die exstaas heb gevraagd zal maandag contact op nemen met de clanten survis en in de mail staat ook dat er een monteur maandag voor mijn deur kompt te staan die staat mooi voor een dichte deur en ga daar ook geen 75 ero voor die beste man betalen geen ide waar kpn nu me bezig is hier over hadden ze wel van te voren met mij tilefoonies contact mogen op nemen en me mogen inlichtingen als ik verouderde apparatuur heb en ze dat willen vervangen en of ik daar een monteur voor wil in huren voor het aan sluiten van de apratuur voor 75 kosten uit mijn eigen zak maar goed maandag zal ik een tilefoontje plegen wat er nu aan de hand is groetjes van een van de penel leden consumenten bond / en penel lit van het tv programma kassa 

KPN zet in sommige gebieden het koper uit en verplicht je dan om over te gaan op glasvezel. Deze migratie is kosteloos en een eventuele monteur kost ook geen geld tenzij je aan hem of haar vraagt om meerwerk te leveren. (“Nu u er toch bent, kan je misschien een kabel naar zolder aanleggen?”) 

Dus maak je geen zorgen, bel maandag gerust om het na te vragen maar u blijft hetzelfde betalen voor een betere verbinding.