Skip to main content

Krijg al maanden af en toe sms met dat er werkzaamheden aan het netwerk in de buurt worden verricht. Heb al meermalen verzocht mijn nr. uit systeem te laten verwijderen. Heb het zelf al 2 maanden geleden uit mijn kpn laten verwijderen. Door loskoppeling product. Maar blijkbaar wordt dit niet verwijderd in kpnnetwerk. Hier ook al 2 maand geleden met kpn klantenservice en kpn netwerk gebeld. Ze zeiden dat het wel een paar weken kon duren voordat het wordt doorgevoerd. Maar het is nu al maanden geleden dus. Bovendien heb ik geen kpn nummer.
 

Ik wil graag mijn nummer helemaal uit jullie systeem. Lossen jullie dit op?

 

Hoi @Bertdd,
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kijk graag even met je mee. 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Kun je daarbij specifiek het 06-nummer waarop je deze meldingen krijgt vermelden in het persoonlijke opmerkingen veld?


Ik begrijp het niet helemaal. Ik moet mijn mobiele nummer daar invullen en mijn profiel aanvullen, terwijl ik het willen laten verwijderen.


Hoe kan Thomas het nou laten verwijderen als jij niet aangeeft welk nummer het is???

Je kan het in het vak Persoonlijke opmerkingen zetten. Daar kan alleen de moderators en jijzelf het zien.

Je profielpagina.

Ik vermoed dat je ooit ben overgestapt van kpn naar je huidige provider. En dat bij kpn het nummer dus niet overal verwijderd is.
TENZIJ je bent overgestapt naar een andere provider op het KPN netwerk. Dan hoor je die berichten gewoon (ook) te krijgen.


@Bertdd precies wat @PeterG hierboven zegt. Zonder je 06-nummer kan ik niemand aansturen om dat nummer te controleren en verwijderen.
Met je postcode/huisnummer gaat dat voor mij net weer wat makkelijker maar dat is wat optioneel.


We hebben niets meer van je dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld.  Anders weet je ons te vinden!