Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

Graag wil ik uw aandacht vestigen op een recente kwestie met betrekking tot mijn geplande internetinstallatie.

Op dinsdag 12 december jongstleden heb ik telefonisch een afspraak gemaakt voor de installatie van mijn internetverbinding op donderdag 14 december. Tot mijn verbazing ontdekte ik echter dat de daadwerkelijke afspraak is gepland voor maandag 18 december.

Als klant maak ik mij zorgen over de correctheid van de afspraken en de afhandeling van mijn verzoeken bij de klantenservice. Het is voor mij van groot belang om mijn internetverbinding zo spoedig mogelijk operationeel te hebben, aangezien ik dit nodig heb voor mijn werk vanuit huis. Toen ik contact opnam en om verduidelijking vroeg, ontving ik geen onderbouwde uitleg waarom mijn internet niet eerder aangesloten kon worden.

Ik betreur deze gang van zaken ten zeerste, aangezien dit nu gevolgen heeft voor mijn professionele verplichtingen. Ik verzoek u vriendelijk om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen en mij te voorzien van een heldere uitleg over de vertraging en waarom een eerdere aansluiting niet mogelijk is.

 

 

 

 

 

Hoi @anoniemmeeee . Welkom op het forum.

Ik kan daar, zonder meer informatie weinig zinnigs over zeggen. Waar hebben we het over? Een installatiemonteur van KPN?  Of betreft het hier glasvezel en gaat de afspraak over het plaatsen van een glasvezelkastje? Alle info is welkom!