Skip to main content

Hallo,

Ik probeer via Mijn KPN mijn internet abonnement aan te passen maar krijg telkens de melding: Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

Ik wil namelijk mijn Spotify account opzeggen en een Fritzbox toevoegen aan mijn abonnement.

Ik heb toen gebeld met 0800 0402 om dit te regelen, de dame in kwestie gaf aan dat mijn maandbedrag dan 59 euro ging worden, terwijl Mijn KPN aangeeft dat dit 54,99 euro gaat kosten. Ze ging te navraag doen en na een kwartier in de wacht te hebben gestaan werd de verbinding verbroken :rage: .

Kunnen jullie mij helpen dit probleem op te lossen?

Alvast bedankt

Paul.

Hallo @laagl001 , dat is niet handig nee. De telefoonlijnen van KPN zijn niet echt van goede kwaliteit want de verbinding met de klantenservice wordt in heel veel gevallen spontaan verbroken 🙃

De aanpassing zal dan eventueel door een moderator gedaan kunnen worden. Hou wel rekening met een flinke wachttijd, het is druk. Je kunt alvast alle gegevens (ook privé gegevens) invullen in je profiel. Dat versnelt. Overigens zijn die privé gegevens alleen inzichtelijk voor een moderator.

Wat voor abonnement heb je? Het kan zijn dat je overgezet wordt op Hussel vanwege de Fritz!Box. Dat kan andere tarieven geven. Overigens weet ik dat niet zeker maar ook daar kan een moderator duidelijkheid in verschaffen.


Inmiddels nogmaals de klantenservice gebeld en het is in orde gemaakt, echter is het mij nog een raadsel waarom ik nu 5 euro meer per maand ga betalen dan als ik het via Mijn KPN dit had geregeld.

Graag hierover uitsluitsel.

Paul


Inmiddels gezien dat het is aangepast.

Wat mij betreft mag deze topic worden gesloten