Skip to main content

Omdat ik een nieuw abonnement afsluit ivm verhuizing in oktober, dient de kpn monteur het glasvezel aansluitpunt op mijn adres aan te passen. 

Ik probeer sinds vorige week online een afspraak met de monteur in te plannen;  echter krijg ik onderstaande melding in beeld nadat ik met mijn KPN id ben ingelogd: 

Aangezien dit continu gebeurt (ongeacht welke browser ik gebruik) ben ik benieuwd of mijn afspraak die ik vorige week dinsdag heb gemaakt voor 15 oktober a.s. goed is doorgekomen. Telefonisch heb ik wel de bevestiging gehad dat op 15 oktober a.s. een monteur komt. Daarover heb ik helaas geen bevestigingsmail voor gekregen. Kan hier naar worden gekeken? Ik vrees dat e.e.a. hierdoor blijft liggen.

Hoi @GideonV82, ik kijk graag even mee of de afspraak er goed in staat! De 15e was de bedoeling?
Kun je je gegevens (inclusief klantnummer van je thuis abonnement) invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hallo @Thomas Inderdaad, de 15e oktober is de bedoeling.  Mijn profiel heb ik aangevuld. 


Yes, bedankt voor je gegevens @GideonV82 . Ik zie wél de aantekening dat je hem wilde inplannen op 15-10 tussen 15:00 en 17:00 maar hij leek nog op de 11e te staan. Ik heb hem zojuist nog een keer herpland naar 15-10 tussen 15:00 en 17:00 (eerst op 08:00 -10:00 omdat ik niet goed had gekeken, maar daarna hersteld)

(edit: 15-10 ipv 15-09)