Skip to main content

Hallo,

Ik ben een nieuwe klant bij KPN en heb een uitnodiging via de mail gekregen om online een afspraak met de monteur te maken om het pakket te installeren. Echter wanneer ik op "maak afspraak” klik, kan ik inloggen met KPN ID, maar kan ik niet verder omdat ik weer uitgelogd zou zijn (zie afb). Ik heb diverse browsers geprobeerd, geprobeerd te bellen en de chat te gebruiken, maar helaas niet bereikbaar of de verbinding wordt verbroken. 

 

Zouden jullie mij verder kunnen helpen?

 

Alvast bedankt, 

Groetjes Rayna Janssen 

 

Hoi @RaynaJanssen. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om online een afspraak met één van onze monteurs in te plannen. Als het niet lukt om online een afspraak in te plannen kan je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice door het nummer 0800 0402 (gratis) te bellen. Mijn collega kan dan alle mogelijkheden met jou bespreken en een afspraak inplannen. :blush:


@RaynaJanssen Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice en is het nog gelukt om een afspraak in te plannen?


Hoi @RaynaJanssen. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om online een afspraak met één van onze monteurs in te plannen. Als het niet lukt om online een afspraak in te plannen kan je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice door het nummer 0800 0402 (gratis) te bellen. Mijn collega kan dan alle mogelijkheden met jou bespreken en een afspraak inplannen. :blush:

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels is gelukt om een afspraak te maken. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag!