Skip to main content

Ik wilde graag een online afspraak maken voor bezoek KPN winkel in Spijkenisse ,maar lukt op geen enkele manier , alleen datum lukt en dan naar tijd maar vakjes kun je niet invullen blijven donker ,en datum ook direct weer weg.

Verschillende keren en opties geprobeerd , en toen KPN gebeld ook deze medewerkers lukte het op geen enkele manier om online afspraak te maken .zijn er meer personen die dit probleem hebben ervaren ? 

 

Hmm, ik heb het zelf geprobeerd in meerdere browsers en loop tegen hetzelfde aan :thinking: Bij andere vestigingen lukt het wel, er lijkt hier dus specifiek iets mis te gaan met het inplannen bij de vestiging in Spijkenisse.

Ben je inmiddels al bij de winkel geweest of heb je een afspraak gemaakt bij een andere vestiging? Zo nee, dan ga ik even navraag doen bij de winkel om te kijken of ze daar op de hoogte zijn van dit mankement en wellicht een andere oplossing hebben!


Hallo ,Maja

Hartelijk dank voor uw bericht.

Nee ik ben nog niet bij de winkel geweest en ook niet bij een andere vestiging ,want Spijkenisse is voor mij de  dichtstbijzijnde vestiging.

En ik ben chronisch ziek en reis met FLEX taxi ,dus aan bepaalde km gebonden.

Ik hoop echt dat dit "probleem " snel opgelost kan gaan worden

Met vriendelijke groet ,

Jacolien Schipper

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

.

 


Ik ben inmiddels een stuk wijzer, nadat ik gisteren en vandaag contact heb gehad met de winkel!

Het maken van een afspraak, gaat de komende tijd uitgefaseerd worden. Dat houdt in dat het bij steeds meer winkels (en uiteindelijk álle winkels) niet meer mogelijk zal zijn om een afspraak in te plannen. Bij Spijkenisse is dit nu al het geval. Ik heb aangegeven dat het erg onhandig is dat dit niet duidelijk wordt gemaakt als men een afspraak in probeert te plannen omdat klanten én collega's het nu blijven proberen, terwijl dat geen enkel nut heeft. 

Het is dus niet meer mogelijk om een afspraak in te plannen, wel kun je op een tijdstip dat het jou goed uitkomt naar de winkel toe gaan. Uiteraard is het in veel gevallen ook mogelijk om via deze weg geholpen te worden met je vraag of verzoek, dan hoef je helemaal niet naar de winkel toe.

Aangezien we nu toch contact hebben met elkaar, kan ik je wellicht ergens bij helpen? :slight_smile:


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is om naar de winkel te gaan :slight_smile: Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel!


Corona tijd. Iedereen werkt met afspraken behalve de KPN (uitgefaseerd) Vooral voor zaken mensen erg lastig. Time is money en dan kun je in deze tijd ook nog eens in de rij gaan staan….Â