Skip to main content
Antwoord

Online betalen via abonnementsnummer en klantnummer lukt niet

• September 13, 2023
  • 3 reacties
  • 18 keer bekeken

Heb allebei mijn nummers geprobeerd Abonnement nummer en klantnummer, beide zijn ongeldig

Ā 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @JessMĀ even bellen met 0800 0402 en naar de afdeling Collections vragen als het om de betaling van een openstaande rekening gaat.

Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Antwoord
  • September 13, 2023

Hallo @JessMĀ even bellen met 0800 0402 en naar de afdeling Collections vragen als het om de betaling van een openstaande rekening gaat.

Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 13, 2023

Al gedaan, mevrouw sprak slecht nederlands, kon ook geen code vinden, ze zegt de afspraak er voor mij erin gezet te hebben, maar nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen.. . Is nu een uur geleden ongeveer.Ā 

• September 13, 2023

Al gedaan, mevrouw sprak slecht nederlands, kon ook geen code vinden, ze zegt de afspraak er voor mij erin gezet te hebben, maar nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen.. . Is nu een uur geleden ongeveer.Ā 

Hallo @JessMĀ gewoon nog een keer bellen tot je iemand aan de telefoon krijgt die je wĆØl kunt verstaan.

Ā