Skip to main content
Beantwoord

Online verhuizing doorgeven lukt niet

• May 31, 2021
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb ik al 3 keer gedaan over de latste 3 weeken. Geen mail maar ook geen verhuizing bestelling gevonden, zelfs als ik meer dan 24 uur wacht. Ik krijg wel elke keer een ‘Gefeliciteerd, 1 zorg minder". maar helaas mijn zorgen worden groter en groter. Morgen verwacht ik 40 minuten wachten om met iemand van KPN praten… frustrerend “online” dienst… 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedemiddag @NestorG, erg lastig en ook irritant dat het online doorgeven van jouw verhuizing niet lukt. Gelukkig is er de Verhuisdesk aan de telefoon (gratis nummer 0800-0402). Mocht je niet willen of kunnen bellen dan is er ook de optie het door te geven via chat. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goedemiddag @NestorG, erg lastig en ook irritant dat het online doorgeven van jouw verhuizing niet lukt. Gelukkig is er de Verhuisdesk aan de telefoon (gratis nummer 0800-0402). Mocht je niet willen of kunnen bellen dan is er ook de optie het door te geven via chat.