Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb glasvezel besteld, maar ik wil mijn abonnement annuleren. Inmiddels heb ik de apparatuur thuis, maar ik wil graag annuleren voordat de monteur voor de deur staat om niemands tijd te verspillen.

 

Als ik het service telefoonnummer probeer te bellen krijg ik deze bizarre boodschap:

" deze oproep is niet toegestaan, bel voor meer informatie de klantenservice.” Dat is dus precies wat ik probeer te doen. Absurd.

 

Via het online annuleringsformulier heb ik een klantnummer nodig, deze zou te vinden zijn op mijn factuur, overeenkomst, contract of iets dergelijks. In alle correspondentie die ik tot nu toe heb ontvangen van KPN vind ik alleen een bestelnummer. Dit is echter niet voldoende om het annuleringsformulier in te kunnen vullen.

 

Ik heb in het verleden KPN mobiel gehad, dus ik probeer in te loggen op MijnKPN, misschien dat het daar te vinden is. Maar die omgeving weigert te laden, en dit levert ook niks op.

 

Dus nu nogmaals; KPN, ik snap dat jullie er een sport van maken om zo slecht mogelijk bereikbaar te zijn. Misschien halen jullie er een vreemd genoegen uit om van de klantenservice een bizar doolhof te maken. Leg mij eens uit hoe ik mijn bestelling kan annuleren zodat ik nooit meer iets met jullie te maken hoef te hebben.

 

Bij voorbaat dank!

Dat klopt @andvdv van die bizarre boodschap
Er is momenteel een vreemde storing

Je kunt altijd bellen met 06 1200 1200

Dan kunnen ze je helpen.


@andvdv, probeer het eens met 06 1200 1200 zoals huistijger al aangeeft. Mijn collega kan je dan helpen bij de annulering. Het lukt niet altijd om met een andere provider 0800-0402 te bellen. Dit wordt onderzocht en is hopelijk snel opgelost. 

 


Dank!

Via dit nummer snel en vriendelijk opgelost door jullie collega!