Skip to main content

Ik wordt zo ongelooflijk moe van de service van KPN. IK heb sinds kort glasvezel en nu moet KPN de modem omwisselen. Ik heb inmiddels Vijf (5) keer een nieuwe afspraak gehad en nog gaat het niet goed. Even een bloemlezing:

 

Eerste afspraak gemaakt. Gesproken over de aanvraag van 3 super wifipunten. Korting voor verlenging en 20 euro korting dus 3 punten voor 79 euro. Afspraak op 6 oktober. Contract komt na 3 dagen per mail en is helemaal verkeerd. Ik bel hierover en de klantenservice past het aan. Moet wel naar 9 oktober zeggen ze. Het contract komt nooit aan per mail en in “MijnKPN” wordt de verandering weer ongedaan gemaakt. Ik bel weer en men ziet dat het fout gegaan is. Men verbetert het weer en inmiddels wordt de afspraak naar 13 oktober gezet. Ook hiervan komt geen mail. Na drie dagen bel ik nogmaals en men ziet dat er niets meer in het systeem staat. Omdat dit niet goed is maakt men een afspraak in samenspraak met de planning op 5 oktober. Aangezien ik weer geen bevestiging krijg, bel ik nogmaals en na lang beraad kan men bevestigen dat de afspraak op 5 oktober overal in het systeem staat. Ik hoef niet te wachten op een bevestigingsmail aangezien die ook een dag van tevoren kan komen. Ik heb wederom vrij genomen, dit keer voor 5 oktober.

 

Vanmorgen wordt ik gebeld door de planningsafdeling van KPN op een afspraak te maken. Ik zeg dat ik al een afspraak heb. Ze vraagt wanneer en ik zeg op 5 oktober. Ze vraagt hoe laat en ik zeg om 1300 uur. Oké zegt de medewerkster. Ik vraag nog of dit klopt en ik krijg een vaag Jaja. Minuten later krijg ik een mail dat de afspraak is gemaakt op 20 oktober tussen 12 en 14 uur……….zucht.

 

Ik wil graag bevestigd zien dat mijn afspraak doorgaat op 5 oktober om 1300 uur. Ook wil ik graag bevestigd zien dat er 3 Wifipunten worden geleverd en aangesloten voor 79 euro. Oh ja en ik wil GEEN vaste telefoon (ook al zoiets wat niet lijkt door te dringen). Waar kan ik iemand bereiken die dit in een keer goed doet?

 

 

Ik denk dat u die WiFi punten wel kunt vergeten. Bestaande klanten krijgen die niet. Ook niet met korting ofzo. Je moet gewoon de volle mep betalen, 199 euro dus. Medewerkers kunnen die u wel beloven, maar houd er ernstig rekening mee dat hier niets van terecht komt. Sterker nog: die WiFi punten kunnen er de oorzaak wel eens van wezen dat de achterliggende afdeling de order steeds dropt en de monteursafspraak als sneeuw voor de zon plots verdwenen is.

En monteurs komen die SuperWiFi's ook niet aansluiten, want: corona.


Hoi @patim1, wat een gedoe allemaal zeg en het is nog steeds niet gelukt. De hele verlenging staat er nog steeds niet in? Ik wil graag eens kijken hoe het ervoor staat en wat ik hier in kan betekenen. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Ik heb geen reactie meer gezien. Ik ga er daarom van uit dat het is opgelost. 


Hoi @patim1, wat een gedoe allemaal zeg en het is nog steeds niet gelukt. De hele verlenging staat er nog steeds niet in? Ik wil graag eens kijken hoe het ervoor staat en wat ik hier in kan betekenen. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Nee ik laat het nu even op zijn beloop. telkens als iemand bij KPN gaat kijken, verandert het weer namelijk. De 5de is er inderdaad een monteur langs geweest. Deze kon het kastje aansluiten, maar er was nog niet gepatched dus alsnog wachten op de 20ste. Monteur had ook niets mee verder. Hij wist absoluut niets van het contract. Ofwel, een grote puinhoop.

Ik wacht de 20ste nog even af, dan laat ik het weten.


Dat is helemaal prima. Als ik nog iets kan betekenen, dan hoor ik dat wel. Fijne avond.



Ofwel, een grote puinhoop.

 

Moet je niet zeggen hoor, ons abonnement is tot nog toe altijd om precies dezelfde tijd afgeschreven Corona of geen Corona. Niks drukte of achterstand. :rofl::joy::rofl: