Skip to main content

Beste,

 

Het lukt me maar niet om mijn betaalgegevens op Mijn KPN aan te passen. Iedere keer ik mijn nieuwe IBAN nummer invul, geeft het systeem een “alles is gelukt” melding, maar als ik de pagina later terug bezoek of refresh is mijn oude IBAN nog steeds van kracht. Hoe kan ik dit oplossen?

 

Alvast bedankt,

 

Bernd

Hallo @berndbousard! Oh, wat gek…. Ik denk dat je dit het beste kunt oplossen door contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen controleren of de wijziging nu wel of niet goed doorgekomen is. Zo niet, dan kan het nieuwe rekeningnummer direct door hen genoteerd worden: je krijgt dan ook een bevestiging per e-mail van de wijziging.

Je kunt onze klantenservice als volgt bereiken:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.