Skip to main content

Mensen kijk uit. Kpn maakt u het leven Zuur!

De K van Kpn staat voor Koningklijk. De kabels die allang in de grond liggen. de Arrogantie. deze K.= Kpn allang kwijt door inperking normaal contact & asociale behandeling & agressief afschrijven! 

 

Klacht voor 

kpn, 

 

u bent mij geld schuldig daar ik 1 hele dag  vrij moest houden voor u heb uitgetrokken. 

u zou uitleggen & aansluiten dit is niet gebeurd. waarop dit abbon.direct is opgezegd. 

 daarvoor heb ik de vergoeding die ik normaal kreeg voor mijn dag besteding niet kunnen voltooien. 

 

dit = €89.- 

vervolgens schrijft u onrechtmatig €25.- 

van mijn rekening. 

Europese incasso: NL-Factuur 24-09-2021 incl. 4,34 BTW, klantnummer ***, kpn.com/thuisfactuur.-Incassant ID: NL39KPN271247010001-Kenmerk Machtiging: *****

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Als u gewoon duidelijk omschrijft wat er niet goed gaat dan kan een moderator u helpen.


Hallo @Lückerath Daisy Ik ben bang dat ik ook niet helemaal begrijp wat er speelt. Zou je het wat verder kunnen toelichten? 

Goed om te weten: op het KPN Forum kun je in gesprek gaan met onze community. Onze community bestaat uit onze klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten. Onze leden hebben heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat allen informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren. 

Onze community kan je met bijna alles helpen, maar meekijken naar facturen en andere zaken waar privacy gerelateerde informatie in voorkomt lukt uiteraard niet. Voor dit soort vragen ben je wellicht het snelst geholpen door te bellen met de klantenservice (0800-0402) of door het starten van een chat via de website. Via die weg kan een medewerker van KPN direct en persoonlijk met je meekijken.