Skip to main content

Goedenavond,

ik heb al een aantal maanden problemen met mijn internet. Het gaat zowel om de WiFi als bekabeld internet. Dit is vooral tijdens het gebruik van internet op mijn PlayStation. Bij verschillende testen worden er grote verschillen gemeten. Ik heb een tijd terug al contact gehad met de kpn en zie kwamen tot de conclusie dat er niks mis was met de binnen installatie. Ook is dit probleem bij meerdere bewoners in straat opgemerkt dit heeft bij sommige zelf gevolgd tot een overstap naar ziggo. Ik hoop dat we die nu eindelijk kunnen oplossen en we gewoon klant van kpn kunnen blijven.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Dag @Rickv17 Van harte welkom op het KPN Forum! Goed dat je dit aankaart. Kun je wellicht iets meer vertellen? Hoe meer informatie je geeft, des te gerichter kunnen mensen hier met je meedenken. 

Wat heb je bijvoorbeeld aangesloten op je Experia Box en hoe heb je dit aangesloten? Zitten extra apparaten tussen? Welke verschillen ervaar je in snelheid? Gaat het om alle apparaten of alleen om je PlayStation? Weet je ook welke snelheid er bij jou thuis geleverd kan worden? Kun je eens een foto van een speedtest plaatsen die je bekabeld hebt uitgevoerd? 

Als je trouwens specifiek problemen met wifi ervaart, raad ik je aan om dit topic over wifi goed door te lezen. Je vind daar goede uitleg en ook onze wifi manager, een online tool die je wifi optimaliseert.  

 

Â