Skip to main content
Beantwoord

Ontbrekende stroomvoorziening voor glasvezelaansluiting

• April 8, 2026
  • 7 reacties
  • 46 keer bekeken

Ik heb net een glasvezelinternetabonnement bij KPN afgesloten, maar het lijkt erop dat de stroomtoevoer niet in mijn meterkast is aangesloten (ik ben onlangs naar dit nieuwe huis verhuisd).

Beste antwoord door Ik_Combineer

Dan gaan we dat regelen. Plan een installatie monteur in en dan zorgt KPN kosteloos voor een wandcontactdoos in de meterkast.

7 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • April 8, 2026

Dan gaan we dat regelen. Plan een installatie monteur in en dan zorgt KPN kosteloos voor een wandcontactdoos in de meterkast.

• April 8, 2026

Of zal het zo zijn dat de voeding (adapter) ontbreekt ?

rvk01
Slimmerik
  • April 8, 2026

Ik zie daar links wel een zwarte draad lopen die lijkt op een stroomdraad.

Een grotere overzicht foto is altijd handiger. Dan kan een monteur ook controleren of er een meterkast is die gebruikt kan worden om een stopcontact te maken (als dat inderdaad nodig is).

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 8, 2026

@rvk01 De zwarte draad is voor een ander apparaat.

@KeesYagi De voedingsadapter ontbreekt.

@Ik_Combineer Ik zal proberen een technicus in te plannen.

rvk01
Slimmerik
  • April 8, 2026

​​​​Ik zal proberen een technicus in te plannen.

Geef dan ook duidelijk door dat ze een stroomadapter voor de Genesis ONT mee moeten nemen. Want ik weet niet of een monteur die standaard in de auto hebben liggen.

@Ik_Combineer weet dat misschien?

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • April 8, 2026

Klanten hoeven nooit wat dan ook door te geven. Monteurs hebben oprecht alles mee in de bus en we lezen vaak maar een kort verslag. Hoe langer het is hoe kleiner de kans dat ik het (onderweg) lees. Hoor en zie het namelijk graag van mensen zelf wat er aan de hand is.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 8, 2026

Ik zie dat ik 99 euro moet betalen om een ​​afspraak te maken, klopt dat?