Skip to main content

ik heb een abonnement besteld maar mijn abonnement kon niet worden overgeschreven dus heb ik er niks aan maar er is nu wel 57 euro van mijn rekening gehaald kun ik dat terug krijgen?

Hallo @albertloosman ,

Heb je jouw abonnement tijdig opgezegd? Als je dit binnen 14 dagen doet, dan wordt het abonnement met terugwerkende kracht beëindigd.

 

De termijn van 14 dagen begint te lopen bij: 

  • Een overeenkomst voor een dienst: de overeenkomst is per mail verstuurd. Hierin staat de datum van de aansluiting of de datum van de monteursafspraak. Op die datum start de bedenktijd van 14 dagen. 
  • Een consumentenkoop: de dag waarop je het (laatste) product hebt gekregen. Een overeenkomst die zowel om een consumentenkoop als om het uitvoeren van diensten gaat (bijvoorbeeld een mobiel abonnement met toestel): de dag waarop je het (laatst) gekochte product hebt ontvangen.

Bron :  https://www.kpn.com/service/administratie/bestelling/annuleren-of-wijzigen.htm#/

 

Als je binnen die 14 dagen hebt opgezegd, dan zal je die 57 euro ongetwijfeld teruggestort krijgen op jouw rekening. Normaal gaat dat proces automatisch. Duurt natuurlijk wel even. Kan zomaar enkele weken duren…. 

Heb je niet tijdig opgezegd? Dan loopt je abonnement gewoon door…… 

 

Â