Skip to main content

Goedendag,

Ik probeer al langer dan een uur contact te krijgen met de klantenservice, werd eindelijk geholpen en daarna ineens verbinding verbroken!

Ik heb onlangs een Glasvezel internet, met Superwifi punt en 2 TV ontvangers afgesloten en tevens alles ontvangen. Correct aangesloten, werkte perfect.

Tot vandaag, ontvang ik ineens een e-mail dat een opzegging is gedaan en ben nu geheel afgesloten van het Internet! Ik heb geen opzegging gedaan, en verwacht dat dit asap wordt opgelost gezien ik Internet voor mijn werk nodig heb!

Heb zelfs al betaald etc, dit is bizar. Wat een gigantische blunder van KPN.

Ik schrik hier echt van, kan niet zonder Internet namelijk. Gaarne wil ik vragen asap de glasvezel verbinding weer op actief te zetten.

Mvg Anne de B

 

Beste Anne. Dit is een forum voor en van klanten van kpn. Er kijken wel kpn meedewerkers mee die proberen te helpen maar dat kan een aantal dagen duren voordat ze je verzoek zien. De snelte manier is via de telefonische helpdesk van kpn

Het gratis nummer van de KPN is 0800 0402
Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten

 

Om het voor de kpn medewerkers eventueel makkelijker te maken om je te helpen moet je in je forum profiel je kpn klant gegevens achter laten. Deze gevens zijn alleen in te zien door de kpn mederwerkers op het forum

 

mvg

Eduard


Hoi @Anneb8 . Welkom op het forum.

Dat is nogal een onaangename verassing. Als ik jouw gegevens opzoek zie ik dat het abo per direct is geannuleerd (binnen annuleringstermijn). 

Er heeft niemand namens jou gebeld om dit op te zeggen?  Komt dit volledig uit het niets?

Wat ik kan doen is onze afdeling spoed en herstel vragen om de zaak weer op de rails te krijgen.  Dit zal wat tijd kosten. Ga er niet van uit dat je vandaag of morgen weer internet hebt.

Zal ik dat voor jou aanvragen?


Aanvulling:  blijkbaar is er gisteren al een ticket aangemaakt.

De afdeling Spoed en Herstel gaat dit z.s.m. voor jou proberen op te lossen. Dit kan wel een aantal dagen duren.

 

Heb jij misschien een mobiel nummer van KPN? (dan kan ik daar een grote gratis bundel opzetten)


Aanvulling:  blijkbaar is er gisteren al een ticket aangemaakt.

De afdeling Spoed en Herstel gaat dit z.s.m. voor jou proberen op te lossen. Dit kan wel een aantal dagen duren.

 

Heb jij misschien een mobiel nummer van KPN? (dan kan ik daar een grote gratis bundel opzetten)

Goedemorgen Erwin,

Uitgebreidere uitleg is,

Ik heb inderdaad gisteren iemand uiteindelijk kunnen bereiken al kon het niet direct opgelost worden. KPN werkt 's weekends niet, dus de klant heeft in feite dus pech? Op uw vraag, nee ik heb uiteraard niet opgezegd, Integendeel, ik heb juist de Internetsnelheid verhoogd (online) van 100 naar 200 mb/s (wat enige tijd in beslag nam) in de tussentijd na contractafsluiting een SuperWifi punt aangeschaft en mijn pakket geupgraded/omgezet naar Internet & TV, met 2 TV ontvangers en extra zenders. Wellicht is hier een fout in de verwerking ervan ontstaan? Ik weet het niet. 

Het bedrag van de 1e maand is ook al midden december 2022 betaald en afgeschreven. Contract en TVdeal ontvangen, extra wifi extender betaald. Oude modem provider geretourneerd al. Gebeld met KPN klantenservice zelfs nog tussedoor (over het bestellen van de SuperWifi ) Geen enkele reden dus voor opzegging. Niemand telefonisch gesproken ook nee, klopt.

De opzegging middels e-mail kwam daarom ook geheel onverwacht en gooide al mijn Smart apparatuur eruit en ontregelt nu, waar ik nu dus ook geen toegang meer toe heb. Denk aan verlichting, belangrijke beveiliging binnen en buitenshuis etc. Wat een serieus probleem vormt. Ook kan ik mijn werk niet voortzetten. 

Meer dan 5 dagen zonder internet en bediening/bev. van mijn huis is meer dan onacceptabel. En dat vanwege een "simpele" administratie fout oid. vind het belachelijk dat dit intern niet direct te regelen is. Het op non-actief zetten was immers ook zo gepiept kennelijk via jullie systeem. 

Alle apparatuur (op 2 na) was eindelijk volledig geïnstalleerd, wat me trouwens  een gehele dag heeft gekost omdat het modem problemen gaf, niet koppelde met het Wifipunt, alle 2.4ghz apparatuur werkte ineens niet meer dus moest hier een Extra Wi-Fi netwerk voor komen, (ondervind nog steeds problemen met 2 apparaten maar dat is een ander onderwerp)  modem moest afgesteld worden etc. En heb ook gisteren de nieuwe TV ontvangers binnengekregen die nog niet eens geïnstalleerd zijn. Waar ik tevens al voor betaal trouwens, maar ook geen gebruik van kan maken. Al met al, dit kost me erg veel tijd en stress.

Waarom het dan niet puur een kwestie is van mijn huisadres (het glasvezelkastje) op Actief zetten Is voor mij een raadsel, gezien dat eerder toch ook is gedaan bij de aansluiting ervan? Om op uw antwoord in te gaan,

Ik merk dat de Hotspot via mobiel extreem veel mb/GB verbruikt, vele malen meer dan dat het via het reguliere Wi-Fi netwerk zou gaan. 

Dus graag, nummer is 06********. (Mag verwijderd worden na lezen, indien mogelijk)

Had verder met uw collega Laurens besproken dat een gepaste vergoeding en verrekening en nader te bepalen aanbod op zijn plek is en nog uitgedacht zal worden. Wanneer hoor ik hier meer over?

Ook Husselkortingen zijn beëindigd blijkbaar, zo staat in de ontvangen e-mail, dus dit zal dus weer hersteld moeten worden.

Zal de bedragen niet precies noemen maar alles wat ik afneem bij KPN en betaal maandelijks is dit niet de service die men verdiend als iets foutgaat. Hoop dat dit verder op de juiste manier afgehandeld wordt en het kastje zsm weer geactiveerd wordt.

Bedankt voor de reply en eigen initiatief om hier extra achteraan te gaan.

In afwachting van verdere correspondentie en herstel van het signaal.

Mvg,

Anne de B.

 

 

Admin: Gegevens verplaatst i.v.m. privacy.


@Anneb8 Bedankt voor de uitgebreidere uitleg. 

Ik kan mij voorstellend dat het super vervelend is dat je zonder diensten bent komen te zitten. Waar het precies fout is gegaan kan ik helaas ook niet zien. 

Uiteraard proberen we de verbinding weer zo snel mogelijk actief te maken. Helaas is niet een kwestie van op een knopje drukken of een schakelaar omzetten. Als dat het geval was had ik het direct voor je in orde kunnen maken. 

Zoals @Erwin_ al aangaf, onze afdeling spoed en herstel gaat er zo snel mogelijk mee aan de slag. Zodra zij meer weten zullen ze dit ook zo snel mogelijk naar je terugkoppelen. 

Voor nu heb ik 100GB data op het mobiele nummer gezet. Zodat deze als hotspot gebruikt kan worden. 


Prima bedankt, ik wacht het verder af.

Mvg, Anne de B.