Skip to main content

Beste mensen van KPN,

Wederom krijg ik een verzoek per mail om apparatuur retour te sturen. De melding is nu een ‘laatste herinnering’. Ik heb alle gevraagde apparatuur reeds 6 weken geleden geretourneerd. Het verzoek om na te gaan wat hier mis gaat.

vriendelijke groet,

Rik Krebs

Vul je forum profiel in de afgeschermde velden aan met je voormalige abonneenummer,
postcode / huisnummer, zodat een moderator die gegevens kan terugzoeken.

En het nummer van het reçu wat je kreeg bij aanbieden van die apparatuur bij een post agentschap.


@Babylonia : dank voor je reactie. Niet slim misschien, maar het reçu heb ik niet meer in mijn bezit. Dit omdat ik er na zo’n lange periode vanuit ging dat alles binnen zou zijn. Twee dagen na ontvangst van de doos met retourlabel heb ik alles verzonden. In mijn herinnering was dat eind januari. De mail die ik vorige week heb gekregen waarin vermeld staat dat je het als niet verzonden kunt beschouwen als je de spullen hebt toegestuurd heb ik beschouwd als een geautomatiseerd bericht. Ik was dan ook ‘onaangenaam’ verrast door de mail die ik vandaag ontving met de mededeling laatste herinnering. Ik had het nog wel zo netjes verpakt en zsm retour gestuurd. Hoop dat het teruggevonden wordt. Mijn overige abonnementsgegevens en postcode/huisnummer staan nu in mijn profiel.


 Niet slim misschien, maar het reçu heb ik niet meer in mijn bezit.

Dan is het maar afwachten hoe KPN er tegenaan kijkt?


Goedemorgen @RikK79, ik heb in het systeem/administratie voor je aangegeven dat de apparatuur reeds retour is. Je kunt de e-mails die je hier nog recent over hebt ontvangen, verder negeren. 


@Jeroen_dB : heel fijn dat je dit hebt geregeld! Dank daarvoor.