Skip to main content
Vraag

Onterechte kosten monteur, uiteindelijk opgelost door update Experiabox V10

• November 11, 2025
  • 2 reacties
  • 71 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Normaal gesproken, ben ik al JAREN zeer tevreden oven KPN in het algemeen.

Ik zal het verhaal beknopt houden.

@ weken geleden update gehad van V10 modem en update Super Wifi (witte versie)

vanaf dit moment, wegvallende verbindingen Wifi punten vielen uit (rood led)

Alles hard gereset, en opnieuw ingesteld, echter problemen bleven.

Hierna Glasvezel aansluitpunt gereset en viel mij op dat het zwarte blok NIET in de borging viel

Kreeg hem er niet goed in (scheelde maar paar mm) Toen voor zekerheid een kabelbinder er omheen gedaan om in ieder geval een stevige verbinding te hebben.

Monteur laten komen, om het euvel op te lossen, en meteen laten kijken naar de wegvallande verbinding.

Monteur is gekomen, en heeft gezegd dat mijn reparatie afdoende was, en hij hier niets mee ging doen.

Op de rest heb ik advies gehad, maar kon hij niet betekenen, aangezien er een switch in mijn netwerk zat, en hier geeft KPN geen ondersteuning op.

KPN monteur ging weg, en ik moest tekenen voor 80 Euro voorrijkosten, aangezien hij geen reparatie heeft uitgevoerd

Is dit nu de Service van KPN ?? klant lost probleem op, maar mag er ook voor betalen.

PS gisteravond weer een software update gehad van het modem, en tot nu toe zijn  alle problemen opgelost.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • November 11, 2025

Dag ​@Alex VL op dit forum helpen klanten elkaar en ben je eigenlijk op het verkeerde adres. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice dmv dit formulier. Dan komt het meteen bij de juiste afdeling terecht. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Alex VL welkom op de KPN Community. Ik snap oprecht dat je hier van baalt en een oplossing wenst. Ik zou de route die Joep noemt ook willen voorstellen. Ik zou dit verhaal als een klacht indienen zodat een collega klachtbehandelaar er naar kan kijken. Is dat nog gelukt? Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust hoor!