Skip to main content

Beste,

In mei heb ik KPN Internet/ TV gekregen. De monteur heeft ongevraagd een tafelcontactdoos geleverd. Deze lag in de meterkast bij de router. ook zegt u, “ Onze monteur heeft de werkzaamheden net bij u afgerond. U hebt het formulier van de werkzaamheden ondertekend. Deze vindt u in de bijlage.” Ik heb geen formulier ondertekend. Ook ben ik in het bezit van meerdere tafelcontactdozen/ verlengsnoeren. Waarom wordt deze zonder mij dit te vragen geleverd, waarom zegt u dat ik iets heb getekend? Waarom wordt er 7 euro opgevoerd (tafelcontactdoos) waar ik niet om heb gevraagd en ook niet is overlegd?

Ik heb daags hierna contact gehad met iemand aan de telefoon, alles zou worden rechtgezet, de 7 euro teruggestort. Tot op heden niets. Wel abonnementskosten afschrijven, dat gaat, uiteraard, goed.

De abonnementskosten voor het internet was op 18 mei 67, 17 euro, op 18 juni 65,00 euro en op 18 juli 66,60 euro. Waarom deze zwabberende abonnementskosten? Bij aanmelding heb ik daar voor zover ik weet niets over gelezen.

Hopende op een snelle teruggave van 7 euro en uitleg over de wisselende abonnementskosten.

vriendelijke groet.

Hoi @Yos1958, welkom op ons forum!
Allereerst excuses voor de slechte start zo! Dit had natuurlijk niet moeten gebeuren.
Vanwege Corona doen monteurs het zonder handtekening maar daarbij zouden ze natuurlijk extra waakzaam moeten zijn voor dit soort situaties.
Een vergoeding komt in principe altijd met de eerstvolgende factuur maar ik vermoed dat die al geweest is, ik ga er graag even voor je achteraan.
De schommelende kosten zijn ook niet standaard, op de specificatie van je factuur kun je zien waar dat hem in zit.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Goedendag Thomas,

Gegevens in profiel aangevuld. Niet welke merk mobiel of TV, zie daar de meerwaarde niet van in.

Wacht in spanning rustig af.

Dank alvast en groet, Yos.


Ik heb het verzoek voor de vergoeding doorgezet @Yos1958. Ik zie ook de aantekening netjes staan van mijn collega maar de vergoeding is niet helemaal goed doorgekomen.
Dit heb ik doorgezet naar mijn collega's en dit moet helemaal goed komen, daarover nemen zij ook nog even contact met je op.
Het verschil in je maandbedrag zit hem in de prijswijziging dit jaar. Meer informatie daarover kun je vinden in het onderstaande topic:

 


Dank voor het antwoord. Maar, mij bellen? daar heb ik geen zin in.

Zet het antwoord hier neer of in een brief per post en stort de 7 euro retour en alles is opgelost. Niet bellen alsjeblieft, geen behoefte aan. Niet per e-mail, tenzij wij als klanten ook gewoon een e-mail kunnen sturen als er een vraag is. Toch? 

groet, Yos.


Dit is een beetje de standaardwerkwijze van de klachtenafdeling, als je niet wilt hoef je de telefoon natuurlijk niet op te nemen en zullen ze een voicemailbericht achterlaten.
Ik ga er vanuit dat dit iets in de richting zal zijn van “het is in orde gemaakt” maar je hoeft hier verder in ieder geval geen actie meer op te ondernemen.
Helaas kan ik geen tekst meer toevoegen aan de klacht tot hij opgepakt is maar tegen die tijd zullen ze je al gebeld hebben


Goedenavond @Yos1958, ik zie dat de klacht inmiddels opgepakt en afgehandeld is. de €7 kosten voor de tafelcontactdoos zijn vergoed, dit wordt met de eerstvolgende factuur in mindering gebracht.
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!