Skip to main content

Geachte heer,

 

Dank voor uw berichtje, ik ben u hier heel dankbaar voor ! Het bellen heb ik de laatste tijd gedaan het is een ramp. Het gekste wat ik meemaak is dat ik allerlei vragen krijg een hoop energie kwijt ben en dan als antwoord krijg ik weet het niet ik werk hier net twee dagen. Ik kom er gewoon niet doorheen of soms moeizaam zeer moeizaam.

 

Mijn antwoord op uw bericht is : 

*Het banknummer op uw factuur is juist.

*De bank beweert geen automatisch afschrijvingsverzoek van u te hebben gehad.

*In het verleden had ik enkel een 7,50 euro afschrijving voor de email account werd zonder probleem automatisch afgeschreven

*Door het klant te worden voor meer producten van de kpn had ik recht op een gratis email account. Toch bleef KPN iedere maand automatisch 7,50 afschrijven

*reclamatie telefonische bij de KpN leverde op dat erkend werd dat onrechtmatig iedere maand 7,50 afgeschreven werd.

Ik kreeg 2 maanden terug gestort verrekend op mijn laatste factuur 2 x 7.50 euro ( 15 ) werd in mindering gebracht.

*KPN bleef gewoon doorgaan met automatisch 7.50 euro af te schrijven, ik heb toen dit geblokkeerd. Automatisch afschrijven 7.50 kan niet meer.

*De bank heeft uit zichzelf hoe is mij een raadsel waarschijnlijk ook de andere betalingen van stopgezet. De bank wilt al hun werkzaamheden automatisch doen, laten gebeuren door computers en IT. De overgang van persoon naar computer en IT verloopt daar chaotisch momenteel.

*Bij controle door mij op mijn account van de ABN blijkt dat de automatische afschrijvingen door   de KPN gewoon open staat. U zou dus gewoon automatische afschrijvingen moeten kunnen doen.

*Handmatig heb ik vandaag 67,50 euro naar u overgemaakt.

*Ik vraag u om gewoon de volgende keer weer automatisch mijn bedrag te doen afschrijven.

*mocht het weer niet lukken stuur mij dan aub wederom een e-mailtje zoals nu, ik kan dan handmatig overmaken.

*blijf bewaken dat ik niet weer automatische afschrijvingen krijg van die 7.50 euro wat dat product is voor mij gratis.

*Ik vermoed dat er bij de KpN administratie een foutje is gemaakt. Men wilde de automatische afbetaling van 7.50 blokkeren. Dat is goed maar het mag alleen gaan om die 7.50 euro. Gehele blokkeringen van automatische betalingen van de KpN mag niet.

*Ik hoop en vermoed dat u de handelingen op de administratie goed zal verrichten. Dus blokkeren van enkel automatisch 7.50 euro. Volledig weer de factuur automatisch zoals gebruikelijk normaal afschrijven.

*Nogmaals vriendelijk dank voor uw Mailtje en uw bericht. Ik kon nu snel handmatig het bedrag overmaken. Ik hoop mocht onverhoeds toch weer wat misgaan bij de KpN mail mij dan AUB

 

met vriendelijke groet

Sikko Hachmer

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @KLANT TheSik, welkom hier. 

Ik begrijp dat er nog een betaald e-mail only account zit. Deze zou nu gratis moeten zijn en doordat je die betaling stopgezet hebt vindt er voor het nieuwe abonnement geen automatische incasso meer plaats. 

Ik wil je niet aanraden om de betaling voor e-mail only te stoppen. Wat hier moet gebeuren is dat de mailadressen van het e-mail only account verhuist moeten worden onder jouw internet abonnement. 

Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens, waaronder klantnummer van het e-mail only account en jouw huidige internet abonnement. Dan ga ik er mee aan de slag om de mailadressen te verhuizen. Daarna kan het e-mail only account opgezegd worden. 

Dan kunnen wij ook kijken naar de automatische incasso van jouw internet abonnement. 


Bedankt voor je reactie.

Diverse keren gebeld en de Kpn heeft acties onder nomen. Men heeft zelfs twee keer teveel betaalde 7.50 terug betaald middels de laatste factuur. Ik heb handmatig nu weer betaald. De 7.50 heb ik niet stopgezet maar zij zelf. Dit is toch werken meer.

Wat hier moet gebeuren is dat de mailadressen van het e-mail only account verhuist moeten worden onder jouw internet abonnement, schrijf je. KPN beweert telefonisch dat ze dit hebben gedaan. Ik ga maar weer bellen. Overigens wie bent u dat u meer weet dan de Kpn zelf. Ik ben benieuwd. Nogmaals de automatische betaling is stopgezet.

 


Als eerste, ik ben werkzaam voor KPN. Ik ben een van de moderators hier op het forum die jullie helpen bij vragen. Dit doen wij samen met de community, vele leden kunnen ook reageren en hebben ontzettend veel kennis over onze producten en diensten. 

Ik zou daarom nog graag eens meekijken. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Dus het klantnummer van het e-mail only account en jouw huidige internet abonnement. Dan hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik eens kijken waar het misloopt. 


Dank voor je berichtgeving en status uitleg ! Gisteren rond 1800 uur wederom telefonisch contact gehad met een medewerker van KpN. Ik kreeg de indruk dat deze meneer verstand van zaken had. Hij legde uit nadat hij had meegekeken, en met mij meeliep, in zijn scherm. Alles was correct door KpN in het systeem ingevoerd. Dat is dus voor mij al heel wat. Er is alleen geen aanvraag ingediend door KpN voor verzoek automatische incasso. Deze fout lag gelegen in het feit dat KpN de incasso van E mail only had uitgeschakeld maar eveneens ook daarbij die voor algemeen incasso.

Situatie momenteel :

*sinds mijn klant zijn ongeveer driemaanden moet ik handmatig de betalingen doen.

*Om “mijn KpN” te verkrijgen heb ik diverse keren moeten bellen nu functioneert het prima.

*Om af te komen van de automatische betaling van 7,50 euro heb hierop veel en veel moeten bellen. Sinds een week is dat door eindelijk een kundig en lieve mevrouw gelukt.

*Gelukt alleen het was bij de KpN misgegaan met het indienen van een automatische aanvraag incasso dat waren zij vergeten .

*vergeten incasso aan te vragen. Ondertussen kreeg ik van de KpN aanmaningen binnen drie dagen te betalen omdat zij geen ingang kregen bij de bank. Deze betaling is uiteraard direct door mij uitgevoerd.

*Volgens mijn laatste telefoontje gisteren met toch zeer zeker een deskundig medewerker is nu alles OK en wordt de incasso aanvraag volgende maand gewoon uitgevoerd en met excuses KpN

 

Mijn opmerking : Ik ben Klant van de KpN zeker 40 jaar. Zo af en toe door verhuizing even een andere provider. Altijd zeer goede service prima alles. Momenteel is het wel even anders en niet bij KpN alleen hoor. Overal gaat het mis in Nederland. Ministerie van Financiën die opdracht geven aan de belasting uitvoerders om corrupt te zijn richting goede en welwillende burgers duizenden burgers hun leven gewoon verwoest. Alles en alles gaat mis Afghanistan duizenden militairen met hun gezinnen zitten in de ellende sommigen missen een been anderen een arm sommigen hebben PTSS. De Nederlandse regering springt er in tegen adviezen van deskundige  Russen die gewoon daar een afgang hadden. De Nederlandse regering springt er ook gewoon weer uit met alle gemak en vergeet even hun vrienden daar weg te halen wat lang gebeurt was door Engeland en Frankrijk. En ik kan u verzekeren wat Financiën betreft we zijn nog lang niet klaar met ellende. Mij hebben ze geleerd in 1984 VWO aardrijkskunde hetgeen wat nu gebeurt met de zeewaterspiegel en het milieu. Alles en iedereen weet het en wist het. Nederlandse regering zegt zoiets bestaat niet. De situatie nu is als de Zuidpool zich er ook mee gaat bemoeien en ijsvorming gaat afzetten in water dan krijg zeewaterspiegel verhoging. Bij een meter verhoging kunnen onze dijken het gewoon nog aan maar bij drie of vier meter verhoging bestaat er geen Nederland meer. En deze verwachting is binnen 30 veertig jaar realiteit. En zo kunnen we wel doorgaan met allerlei zaken die enorm misgaan.

 

Terug naar de KpN een goed en prima bedrijf is de laatste paar jaar niet meer in staat gewonen handelingen te verrichten, het is lam gelegd.

*Handelingen gaan over te veel schijven.

*Om in al die handelingen door wat een enkel persoon moet doen er diverse mensen van de KpN het doen, daar gaat het mis. Bedrijfsvoering !

*Ik hoop dat u begrijpt dat ik nu even afwacht op wat de laatste deskundige van de KpN belooft heeft, u meneer Hachmer gaat gewoon normaal volgende maand op de juiste manier een incasso krijgen.

*Met verdere inmenging van personen en het uitbreiden van de “schijven” waarlangs alles loopt wacht ik weer even af. Hoe meer schijven van deskundigen die zich er tegen aan gaan bemoeien hoe moeilijker alles is en wordt.

*Nogmaals ik ben niet boos op de KpN medewerkers die doen hun best. Maar alles in Nederland gaat fout en dat hoort dit ook bij.

Ik wens u een goede wacht en dank voor uw prima intenties

 


Dat klinkt helemaal goed. Fijn dat je bij jouw laatste contact goed en deskundig bent geholpen en dat mijn collega alles goed nagelopen heeft en alles nu goed staat. Dat is zeer fijn. Mocht je toch nog weer vragen krijgen, dan zien we je graag weer verschijnen. Wij zitten hier om je te helpen. Voor nu een heel fijn weekend gewenst.