Skip to main content

Hallo,

mij dochter krijgt regelmatig SMSjes op haar prepaid om Telfort Thuis facturen te betalen. Het rare is dat de bedragen overeenkomen met mijn abonnement (wordt automatisch betaald). En er staat soms ook een andere naam in de SMS maar soms ook geen naam. De link in de SMS ziet er echt uit maar daar heeft ze uiteraard niet op geklikt.

 

Hallo @JW19, welkom op ons forum! Goed dat je ons gevonden hebt.

Het is heel goed om hier scherp op te zijn, want criminelen worden steeds slimmer. Ik vermoed echter dat het nummer van jouw dochter als contactnummer staat opgegeven bij een abonnement. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en het 06-nummer van jouw dochter? Het mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Hallo @JW19, welkom op ons forum! Goed dat je ons gevonden hebt.

Het is heel goed om hier scherp op te zijn, want criminelen worden steeds slimmer. Ik vermoed echter dat het nummer van jouw dochter als contactnummer staat opgegeven bij een abonnement. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en het 06-nummer van jouw dochter? Het mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Hallo Denise,

ik heb het aangepast. tel nummer staat bij de opmerkingen

 

groet

Jeroen


Bedankt voor het invullen van jouw profiel.

Het nummer van jouw dochter werd voorheen gebruikt als contactnummer bij het abonnement van een andere klant. Dit is in juli echter al gewijzigd. Ik kan op dit moment dan ook niet verklaren waarom jouw dochter nog steeds SMS berichten ontvangt over de betaling van een Telfort Thuis abonnement. Ik kan je daarom enkel aanraden om deze berichten te negeren.


ok, wel erg apart want ze heeft dit nummer nu al 1,5 jaar


Het abonnement in kwestie is een oud abonnement. Mogelijk dat deze klant eerder over dit nummer beschikte en vergeten is het contactnummer te wijzigen. Dit is de verantwoordelijkheid van de klant en controleren wij verder niet. Afijn, van wat ik nu kan zien, staat het nummer van jouw dochter in geen enkele van onze systemen meer als contactnummer.