Skip to main content
Antwoord

Ontevreden: er gaan een aantal zaken stroef sinds de start van mijn abonnement

• April 22, 2025
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Roxanne Van de Merwe
Nieuwkomer

1 ster is eigenlijk nog te veel! 
Half jaar geleden overgestapt omdat mijn zoontje een playstation zou krijgen, de bevestiging mail nooit gekregen, dus je raadt het al ACTIE VERLOPEN. Met veel pijn en moeite via een heleeeee lange moeizame weg uiteindelijk gekregen. Vervolgens in het zelfde half jaar lid te zijn 3 keer een internet storing gehad van een aantal dagen en waar komen ze mee nadat ze bijna een playstation door mijn zoons neus geboord hadden? 7 euro korting op een factuur.. KPN SCHAAM JE!!!! Ik kan nu morgen weer thuis zitten terwijl ik naar mijn werk moet!!! Dit kost mij ook mijn geld en tijd. Dood vermoeiend dit steeds ik had nooit niet moeten overstappen en ga ook Ziggo bellen om te kijken of ze iets voor mij kunnen betekenen. 

Beste antwoord door Roy74

Natuurlijk is het niet leuk dat er soms dingen niet helemaal lopen zoals het moet.

Waar ik wat moeite mee heb is de toon van dit bericht. Ik denk niet dat KPN klanten iets door de neus boort als je ergens recht op hebt. Daarom heb je het cadeau ook gewoon gekregen en dat het wat moeizamer gaat komt omdat van het reguliere proces wordt afgeweken. En ja, dan is het maatwerk en dat kost moeite.

Wat ontbreekt in het verhaal is waarom er drie keer een storing is geweest. Wat dit een centrale verstoring of een lokaal probleem? Ook bij andere providers is er wel eens storing, dus of dat brengt wat je er van verwacht is nog maar de vraag. Wat had je verwacht aan compensatie?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • April 22, 2025

Natuurlijk is het niet leuk dat er soms dingen niet helemaal lopen zoals het moet.

Waar ik wat moeite mee heb is de toon van dit bericht. Ik denk niet dat KPN klanten iets door de neus boort als je ergens recht op hebt. Daarom heb je het cadeau ook gewoon gekregen en dat het wat moeizamer gaat komt omdat van het reguliere proces wordt afgeweken. En ja, dan is het maatwerk en dat kost moeite.

Wat ontbreekt in het verhaal is waarom er drie keer een storing is geweest. Wat dit een centrale verstoring of een lokaal probleem? Ook bij andere providers is er wel eens storing, dus of dat brengt wat je er van verwacht is nog maar de vraag. Wat had je verwacht aan compensatie?