Skip to main content
Beantwoord

Ontvang steeds mail dat ik modem nog retour moet sturen

• April 1, 2025
  • 1 reactie
  • 8 keer bekeken

Ik krijg steeds mail van de kpn dat ik mijn modem niet heb geretourneerd. Deze zat in dezelfde box als mijn twee tv ontvangers. Een zyxel modem.  KPN modem was al ingeruild tegen deze zyxel modem. 

Heb al meerdere keren gebeld en krijg steeds te horen zal nog niet verwerkt zijn.  Nou zelfs de kpn is niet zo langzaam.
Bellen heeft dus geen nut, steeds zelfde reactie, mailen kan niet meer dus blijft alleen nog dit over. Hoe triest dit ook is.

Peter Terstall

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@PeterTerstall36, welkom op onze community! Ik zie in je dossier de aantekening staan dat je deze herinneringen mag negeren. Sorry voor het ongemak!

Voor de meelezers, mocht je deze berichten (onterecht) krijgen kun je hiervoor online een belafspraak maken

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 3, 2025

Hoi ​@PeterTerstall36, welkom op onze community! Ik zie in je dossier de aantekening staan dat je deze herinneringen mag negeren. Sorry voor het ongemak!

Voor de meelezers, mocht je deze berichten (onterecht) krijgen kun je hiervoor online een belafspraak maken