Skip to main content

Hallo, 

Onze glasvezel kabel is nog steeds niet aangesloten bij ons hij steekt nog steeds uit de grond buiten naast onze voordeur.

**** *** ***** ****

*Admin: gegevens verwijderd ivm privacy en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

Volgens de statuspagina van KPN Netwerk, verantwoordelijk voor de aanleg, is dit de status op jouw adres. Hier ben je bij KPN de provider, die komt pas in beeld als het klaar is.

bron: https://www.kpnnetwerk.nl/mijn-status/

 

Haal nog snel jouw huisadres (PC/nr) weg. Denk aan je privacy. Via de drie puntjes rechtsonder je bericht en "Bewerk". Dit kan tot één uur na plaatsing.


De hele straat heeft het allemaal waren hier al geweest maar omdat onze modem in de woonkamer hangt en niet in de meterkast moesten ze om.het huizen blok graven om iets via de achterkant door de tuin te schieten om zo doorde woning te komen in de woonkamer. 

Wel raar dat alleen onze modem in de.woonkamer zit en bij de rest in de.meterkast.

 

Helaas kan t niet weg halen meer pc en nr.. kunnen jullie dat doen?


De hele straat heeft het allemaal waren hier al geweest maar omdat onze modem in de woonkamer hangt en niet in de meterkast moesten ze om.het huizen blok graven om iets via de achterkant door de tuin te schieten om zo doorde woning te komen in de woonkamer. 

Wel raar dat alleen onze modem in de.woonkamer zit en bij de rest in de.meterkast.

Tja, het is uw eigen keuze om dat ding in de woonkamer te hangen. U had het gewoon in de meterkast aan kunnen laten leggen.


Door wie aan kunnen laten leggen?   


Hallo @Gold and Glitter, de provider KPN kan hier niets mee.

Neem contact op met KPN Netwerk via https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/

 

Ik heb de KPN moderators ingeseind. Die halen morgen jouw pc/huisnr. wel weg.


Door wie aan kunnen laten leggen?   

Door de mensen die glasvezel aanleggen. U zegt zelf dat het modem bij de rest van de straat in de meterkast hangt. Dat hadden ze bij u ook kunnen doen.


Ja precies maar dan wel.met een juiste  aansluiting in de woonkamer in de muur. Zodat ik daar de tv op aan kan sluiten. Dat moet kpn toch doen ?


Ja precies maar dan wel.met een juiste  aansluiting in de woonkamer in de muur. Zodat ik daar de tv op aan kan sluiten. Dat moet kpn toch doen ?

Nou... KPN moet helemaal niks. Maar dat had KPN kunnen doen ja. Maar het is bij u kennelijk anders gegaan. U wilde het aansluitpunt kennelijk niet in de meterkast. 

Ik kan me zomaar voorstellen dat er een ploeg langs geweest is van deur tot deur. Bij u zagen ze geen kabeltje uit de grond steken, want die zit bij u achter het huis begrijp ik. Dus zijn ze uw deur voorbij gegaan.

Ze zullen vast nog wel een keer terug komen. Maar ik vermoed dat zo'n ploeg eerst doorgaat en de andere "normale" adressen afwerkt.