Skip to main content

Goedeavond, 

Onze router werkt regelmatig niet, internet of televisie valt geregeld weg.

Het gaat om een experia box v10a

Al regelmatig gereset maar geen effect.

 

Mvg

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Dag @Niels94 dat is natuurlijk niet de bedoeling.  Heb je glasvezel of koper? Gaan er rode lampjes op het modem branden bij uitval? Heb je dit soort dingen in huis? 

 


Nee heb alleen de router staan. Lan kabels ij gebruik en de rest op WiFi, t valt alleen geregeld weg..


En als t goed is heb ik glasvezel


@Niels94 Heb je zoiets in huis/meterkast ? 

Dan heb je glasvezel !


Hallo @Niels94 heb je de glaskast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna de modem/router een fabrieks-reset gegeven?

 


Ja lijkt er sprekend op heb alleen een compleet wit kastje maar volgens mij is dat het kapje🤣

Alles al geprobeerd blijft gebeuren... eens ij de 2 weken gebeurd het zeker...


Hallo @Niels94 , kun je eens een foto plaatsen van jouw aansluiting?

 


Zal dat vanmiddag ff doen!


Hi @Niels94! Valt de verbinding nog steeds weg? Als dat zo is en je hebt al een reset van je modem gedaan, samen met het 2 minuten stroomloos maken van de FTU, laat het dan hier weten.

We kijken graag verder met je mee naar een oplossing. Want dat je verbinding steeds wegvalt hoort niet! 🙂


Klopt helemaal dit is mij aan de telefoon ook verteld, ik wacht nog even op het hardressrt moment, gebeurd t daarna nog horen jullie van mij


@Niels94 is er goed nieuws en is het wegvallen van de verbinding opgelost? Of moet er actie ondernomen worden?

Als dat laatste zo is, laat je het dan hier weten? En vul daarbij ook je profiel in. Dan kan ik je gelijk vinden in de systemen. 


Nouja dat de router het niet doet is eens in de zoveel tijd... tot op heden niet gebeurd behalve dat de zenders soms weg vallen... volgens het telefoon gesprek met een collega moet ik een hard resset doen bij het wegvallen van alles..

Nieuwe router zou fijn zijn aangezien dit een gevalletje afwachten is... 

 

Mvg


@Niels94 ik wil graag voor je aan het werk. Maar ik kan niks voor je doen zolang je je gevens niet in je profiel zet. Geef hier een seintje zodra je dat gedaan hebt en ik kijk voor je wat de beste oplossing is.