Skip to main content

Ik heb al geruime tijd met regelmaat wel wifi maar geen internet. Na reset is het weer goed maar soms zelfde dag of dag erna heb ik het probleem weer. Al contact gehad met klantenservice.  Geen probleem geconstateerd, reset gedaan, stroom van glasvezel kastje af en nu uiteindelijk nieuwe modem opgehaald bij kpn winkel. 

Vol goede moet, met nieuwe modem, maar binnen 24 uur wederom......wel wifi geen internet. 

Wie kan me vertellen hoe dit opgelost kan worden?

Hallo @Falig 

De klantenservice zag geen onderbrekingen in je internetsignaal?

Valt de TV ontvanger op zo'n moment ook uit en is die bedraad of via Wifi aangesloten?

Welk KPN modem heb je en wat voor apparatuur is er op aangesloten, bijvoorbeeld switches (merk/type), DVS (verbinding via het stopcontact), extra Wifi punten (welke).

Dag. jawel alleen niet ' verontrustend '. Daarom ook eerst andere mogelijkheden geprobeerd en nu dus een nieuwe modem V12.Heb geen andere apparatuur of switches in gebruik.  Wel versterkers P9 van Deco

En moet je de wifi nu uitzetten op de.modem omdat Deco dit nu overneemt? Hoofd deco is aangesloten op v12

De Wifi van de Box 12 kan je inderdaad beter uitzetten.

Volgens je profiel heb je TV ontvangers, zijn die bedraad aangesloten en blijven die wel werken op het moment van wel Wifi maar geen internet?

Tv ontvanger bedraad aangesloten. Tv afzender toe 1 of 2.seconden zwart beeld en dan gaat het weer vanzelf goed. Heb nu wifi op V12 uitgezet hopelijk helpt dat.....

Hoi @Falig, welkom op onze community! Is het nu beter met het wifi van je box 12 uit?

Het issue wat je beschrijft, dat je apparaat wél verbonden is met wifi maar geen internet heeft is eigenlijk altijd iets op jouw netwerk. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je telefoon prima wifi verbinding heeft met je wifiversterker maar de wifiversterker geen verbinding heeft met je experiabox

Reageer