Skip to main content

En zeg nou niet bel 08000402 want daar kunnen ze ook niets anders dan een monteur langs sturen, waar ik vanmorgen drie uur op heb zitten wachten maar door de winkel niet goed was in gepland.

Dus daar ga ik niet nog een dag op wachten. ik hoop dat  er iemand komt met een echte oplossing.

Hallo @ik heb geen andere ,

Probeer eens om de stroom van het kastje af te halen en het kastje daarna weer opnieuw op te starten. 

 

Helpt dat niet ?

Dit zegt een KPN-Monteur: 

Rood alarm lampje op het glaskastje voor GPON wijst 9 van de 10 keer op onderbreking van de infrastructuur. Grote kans dat een monteursbezoek nodig is en dat hij naar de PoP moet voor patch herstel. Ik zou als ik jou was snel de klantenservice bellen en een monteur aanvragen ivm bovenstaande.

bron : 

 


Hoi @ik heb geen andere, welkom. 

Wat balen dat je geen diensten hebt en dat het mis is gegaan met het inplannen van de monteur. Net als Noordzee ben ik bang dat er wel opnieuw een monteur gepland moet worden. Snelste manier is toch echt even bellen met 0800-0402. Dan kan mijn collega er meteen induiken. 

Als je het via liever deze weg hebt, mag dat natuurlijk ook. Maar omdat wij geen direct contact hebben kan het iets langer duren. Ik hoor dan graag weer van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Dan kijk ik wanneer ik een monteur kan plannen.