Skip to main content
Beantwoord

Op tijd betaald en toch afgesloten....

  • January 14, 2021
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Afgelopen dinsdag heb ik mijn rekening, net op tijd betaald.

Nadien zei mijn zoon dat als ik het niet via de link gedaan had ze me waarschijnlijk zouden afsluiten omdat ze t dan niet zagen.

Dus ik heb direct met KPN gebeld en de medewerkster heeft er een aantekening bij gezet dat ik niet afgesloten zou worden aangezien ik wel betaald heb en al 17 jr mn rekeningen altijd betaald heb en nu met 3 kids thuis-school, ivm alle schoolwerk doorgeven enzo, ik mijn telefoon echt niet kan missen.

Nu vandaag (donderdag) toch afgesloten…..

KUNT U MIJ AUB PER DIRECT WEER AANSLUITEN!!!!

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @MPrinsen, welkom. 

Wat balen dat je bent afgesloten. Klinkt alsof de betaling toch nog niet helemaal verwerkt is. Kortste klap is om te bellen met 0800-0402, geef aan dat je afgesloten bent en dan kan mijn collega dat uitzoeken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 14, 2021

Hoi @MPrinsen, welkom. 

Wat balen dat je bent afgesloten. Klinkt alsof de betaling toch nog niet helemaal verwerkt is. Kortste klap is om te bellen met 0800-0402, geef aan dat je afgesloten bent en dan kan mijn collega dat uitzoeken.Â