Skip to main content

Wij gaan binnenkort verhuizen. Een paar weken geleden heb ik al gekeken welke aanbieders er op op het nieuwe adres waren. Op dat moment waren KPN en vele andere nog een mogelijkheid. Nu we deze week dit wilde regelen was ineens alleen ziggo nog mogelijk. Dit geldt voor een klein stuk in het dorp en overal er omheen zijn de andere wel nog steeds mogelijk. Zowel kpn als t-mobile gebeld. Zij vinden het vreemd, maar hebben geen oorzaak noch oplossing. Lijkt me vreemd dat een lokaal gebied in een dorp ineens afgesloten is en niet meer gebruik kunnen maken van deze netwerken?

Dag @Sander Baart Wat zegt deze site over de mogelijkheden op jouw adres?


Dag @Sander Baart Wat zegt deze site over de mogelijkheden op jouw adres?

Dag Joep, dit krijg ik dan: WBA Portal / FPI returned errorcode 202: adres onbekend


ja die site doet het niet 


ja die site doet het niet 

Bij mij doet ie het wel.


Dag @Sander Baart Wat zegt deze site over de mogelijkheden op jouw adres?

Dag Joep, dit krijg ik dan: WBA Portal / FPI returned errorcode 202: adres onbekend

Is het nieuwbouw?


Is het nieuwbouw?

Hier ben ik ook benieuwd naar. Als het nieuwbouw is en in de Kadasteradministratie iets gewijzigd is dan kan het zijn dat de administratie hierin ook gewijzigd is en er derhalve geen bestaand adres gevonden kan worden in de systemen van KPN of KPN Netwerk. Je kan dit eventueel zelf ook controleren via https://bagviewer.kadaster.nl/.


Nee, komt uit 1910 het huis. En het is dus een streep door het dorp heen wat niet gevonden wordt. Om die streep heen is er geen enkel probleem. Dus niet alleen ons huis.


Is het misschien een huurhuis wat op de nominatie staat om gesloopt te worden? Of ... *kuch* ... zeg ik nu iets geks? 😶


Nee, want we kopen het haha. En nogmaals, het is niet alleen dit huis, maar meerdere straten in een streep door het dorp heen, waar ik niks kan vinden.


Is het adres wel vindbaar in het Kadaster? De systemen van KPN zijn hier namelijk aan gekoppeld, als een adres kadastraal niet meer bestaat dan weet het systeem ook niet waar te zoeken. https://bagviewer.kadaster.nl/


Dat gelukkig wel


Ah, dan gaat er ergens anders toch iets niet goed en ik denk dat een moderator even mee moet kijken. Vul je adres alvast in op je profiel zodat ze gelijk mee kunnen kijken.


Voor informatie over de technische infrastructuur in een gemeente is dat het aangewezen adres. Over het algemeen is een mailtje naar het info adres hier naartoe voldoende. 


Hoi @Sander Baart, welkom.

Ik heb ook even meegekeken. Ik zie wel dat er mogelijkheden zijn als ik de gegevens uit jouw profiel invoer. Ook via de site. Er is maximaal 29 MBit/s mogelijk met een upload van maximaal 9 Mbit/s. 

Dus mocht je de verhuizing nog niet hebben doorgegeven, dan kan dat wel. 


Hoi, dat is dan echt net eindelijk weer aangepast, want gisteren kon het nog steeds niet. Fijn dag het in ieder geval weer werkt!