Skip to main content
Antwoord

Op zoek naar wachtwoord Box 12

• January 13, 2025
  • 4 reacties
  • 43 keer bekeken

Hallo,

Ik ben op zoek naar het wachtwoord voor de experia box 12, zodat ik bij de instellingen van de router kom. Admin staat al standaard ingevuld als gebruikersnaam, maar ik kom er niet uit met het wachtwoord. Het is niet het wachtwoord zoals op de experiabox vermeld staat. Het veld leeglaten werkt ook niet. 

Hebben jullie nog tips wat ik nog meer kan proberen?

En als resetten de enige optie is, op welke plekken heeft dat nog meer effect (waar wordt dat wachtwoord nog meer gebruikt)?

Alvast dank.

Groeten

Beste antwoord door Denise van KPN

De tip om een andere browser te proberen is een goeie.

Ook raad ik je aan de tekens in het wachtwoord goed te controleren. Soms zit er een ^ in. Als deze gevolgd wordt door een klinker, dan is het belangrijk dat je een spatie doet tussen ^ en de klinker. Als je namelijk eerst shift+6 intoets en dan direct de klinker, dan komt het dakje op de klinker. En dat wil je niet.

Heb je zelf al eens eerder ingelogd? Dan heb je een ander wachtwoord ingesteld. Wat dit is, weten wij niet. In dat geval kan een reset helpen om het wachtwoord terug te zetten naar het wachtwoord dat achterop het modem te vinden is.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • January 13, 2025

Admin password achter op de sticker van de V12 moet u gebruiken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 13, 2025

Admin password achter op de sticker van de V12 moet u gebruiken.

Dank voor je reactie.  Die heb ik al geprobeerd (het wachtwoord wat staat na "Admin password" en werkt niet.

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • January 13, 2025

Probeer eens in een ander browser bijvoorbeeld: Mozilla Firefox

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 16, 2025

De tip om een andere browser te proberen is een goeie.

Ook raad ik je aan de tekens in het wachtwoord goed te controleren. Soms zit er een ^ in. Als deze gevolgd wordt door een klinker, dan is het belangrijk dat je een spatie doet tussen ^ en de klinker. Als je namelijk eerst shift+6 intoets en dan direct de klinker, dan komt het dakje op de klinker. En dat wil je niet.

Heb je zelf al eens eerder ingelogd? Dan heb je een ander wachtwoord ingesteld. Wat dit is, weten wij niet. In dat geval kan een reset helpen om het wachtwoord terug te zetten naar het wachtwoord dat achterop het modem te vinden is.