Skip to main content

Beste lezer,

Sinds 6-5-2022 heb ik bestelling geplaatst voor een glasvezel abonnement bij KPN. Naar geruime tijd gewacht te hebben ontving ik in januari 2023 mijn startpakket (modem etc). Echter de aansluiting ik mijn woning is nog steeds niet gedaan.

Inmiddels al met 4 medewerkers van KPN zelf gesproken die mij constant doorverbinden. Vervolgens dus nog eens met een stuk of 4 medewerkers van KPN netwerk gesproken.  Zij geven aan dat er een poging is geweest om een afspraak te maken om glasvezel aan te leggen… Dit is mij niet bekend. Geen mail / Telefoontje / Brief.

Laatst had ik een medewerker van KPN netwerk aan de lijn en die gaf aan iets uit te gaan zetten op de mail. Hiervan heb ik nog niets ontvangen. Deze zelfde medewerker gaf aan dat KPN een opdracht moet inschieten bij KPN netwerk om echt te gaan aanleggen. Hoe krijg ik in vredesnaam nu een afspraak??

 

Hoop dat iemand mij kan helpen. Bij voorbaat dank!

 

Groet,

 

Wouter

9718JT Groningen

Beste @wojoto, welkom! Wat rot om dit te lezen! Ik zie inderdaad dat KPN Netwerk aan zet is. Mijn advies zou daarom toch zijn om nog eens met hen contact op te nemen. Wellicht kan je via hun website ook een afspraak maken


@Marcia_ dank voor je antwoord! Na opnieuw 25 minuten met een KPN-netwerk medewerker gesproken te hebben, toch geen succces weer. ‘Het is hoogbouw', (het is de eerste verdieping van een pand met twee verdiepingen), ‘dus we kunnen een mailtje sturen naar de aannemer, maar soms krijgen we geen reactie’. Dit is al medewerker 5 die precies hetzelfde zegt….. Hoe lastig is het om een afspraak te krijgen voor een kabeltje binnen-of buiten door te trekken en een kastje te plaatsen?

 

Ze geven ook aan dat ze hier geweest zijn eind januari, wat mij vrij bijzonder lijkt. Ik heb 0 post, 0 mail, 0 telefoontjes hiervan ontvangen. 

 

Hoe kan het nou zijn dat je als klant uren aan de telefoon moet hangen om een afspraak te maken…. Ook per mail krijg ik 0 reactie. Ik ben er eerlijk gezegd wel zo klaar mee dat ik denk dat ik de boel maar opzeg. 

 

Iemand aub een suggestie? 


Blijkbaar heel lastig.  Aannemers zitten met een tekort aan vakmensen.  Ik zou opzeggen en Ziggo nemen en als de arbeidsmarkt weer tot rust is gekomen een nieuwe poging wagen.


Waardeloos dit 😞. Ik heb helaas geen ander advies voor je dan het toch te blijven proberen!