Skip to main content

Goedemiddag,

Kan ik via een website de ondergrondse kabels via een open source data viewer ergens vinden? Volgens de postcode check zou er gewoon een aansluiting via koperverbinding mogelijk moeten zijn bij mijn recreatie woning. Maar er is geen ISRA punt aanwezig.

Mvg, Mark

@MarkH1972 Welkom op het forum. 

Op het moment dat er in de woning geen ISRA punt aanwezig is, dan zou het kunnen dat deze nog aangelegd moet worden. Dit zou dan moeten via https://mijnaansluiting.nl/home. 

Ik controleer wel graag voor je of ik kan achterhalen of er niet toch een ISRA punt zit. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen met de gegevens van de recreatiewoning?

Dan controleer ik wat ik kan vinden! 


Hoi Rutger,

 

Dank voor je reactie. Ik heb de adresgegevens aangevuld in mijn forum profiel. Dit betreft een sta plaats en heeft van het kadaster een adres met huisnummer toevoeging toegewezen gekregen. Nu staat de sta-caravan zo'n 115 m1 van de openbare weg. Dus het zou fijn zijn als er al een ISRA punt aanwezig is. Maar als dat niet het geval is, ben ik benieuwd of er niet dichterbij een mogelijkheid is voor een (nieuwe) aansluiting. Er staan ook een paar woningen op het perceel (met aansluiting).

Met vriendelijke groet,

 

Mark


@MarkH1972 Bedankt voor het invullen van je gegevens, ik heb deze even op onze website ingevoerd en ik zie dat het wel mogelijk is om een pakket aan te vragen op het adres. 

In dit geval zou ik ook adviseren om dit te doen, mijn collega's van de backoffice gaan dan bepalen hoe het met de aansluiting zit.

Mocht er toch geen ISRA punt aanwezig zijn dan kunnen mijn collega's dan meer informatie geven over hoe dan verder.Â