Skip to main content

Ik word dus al sinds aug vorigjaar bij gestaan door stadsbank met betalingen . En nu zijn opeens de laaste 3 maand niet betaald ? Dat kan haast niet . Want stadsbank maakt elke maand zelfde datum het geld over . En krijg maar geen mail terug van kpn . 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Iemand die me kan helpen ????


Esn medewerker reageert doorgaans binnen 48uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Hallo @Wesley.r, welkom op het KPN forum. Goed dat je hulp krijgt om het huishoudboekje goed op orde te houden. Dan mag je er vanuit gaan dat de financiële hulpverlener helpt jouw geldzaken goed te regelen. Maar, je hebt desondanks toch nog bericht van ons gehad dat de laatste 3 facturen niet zijn betaald? Dat is erg vreemd!

Onze financiële administratie is een volautomatisch proces. Wij schrijven iedere maand het openstaande bedrag af van het rekeningnummer dat bij ons bekend is. Als betalingen niet doorlopen krijg je een melding dat er nog openstaande factu(u)r(en) zijn.
Soms wordt er op maat afspraken gemaakt met de financiële hulpverlening. De hulpverlener boekt het openstaande bedrag dan bijvoorbeeld naar onze rekeningnummer over met het juiste (bank)referentienummer zodat het systeem de betaling ‘herkent’ en jouw factuur op betaald zet. Wordt het bedrag niet volledig overgemaakt en/of de overboeking niet met de juiste referentie meegestuurd, dan heb je een nog openstaand bedrag. Wanneer je van ons een notificatie krijgt dat er nog facturen niet betaald zijn, is het zeer verstandig dat je meteen bij de financiële coach aan de bel trekt. Hij / zij kan dan met ons contact opnemen tijdens kantoortijden (08.30-17.00 uur) om het te regelen. Dit voorkomt extra kosten of erger: het afsluiten van je verbinding! 

Voor vragen over openstaande facturen kan de Stadsbank contact opnemen met Collections op het gratis nummer: 0800 0402


Waarom staat dan de email van stadsbank bij de facturen en jullie sturen mij de emails vreemd . Maar goed weet zeker dat er betaald is .


Hallo @Wesley.r , gewoon doen wat de moderator aan je vraagt, in je eigen belang:

Wanneer je van ons een notificatie krijgt dat er nog facturen niet betaald zijn, is het zeer verstandig dat je meteen bij de financiële coach aan de bel trekt. Hij / zij kan dan met ons contact opnemen tijdens kantoortijden (08.30-17.00 uur) om het te regelen. Dit voorkomt extra kosten of erger: het afsluiten van je verbinding! 

Voor vragen over openstaande facturen kan de Stadsbank contact opnemen met Collections op het gratis nummer: 0800 0402

 


Ze horen de mails niet naar mij te sturen maar naar de stadsbank die email staat op de factuur .het gaat al bijna een jaar zo dat ze via de stadsbank geld krijgen en nu opeens niet ? Vaag gedoe allemaal


Hey @Wesley.r, ik zal er niet aan twijfelen dat de financiele coach de facturen naar eer en geweten heeft overgemaakt. Het kan ook om een administratieve fout gaan, die er per ongeluk is ingeslopen. Ik noemde het voorbeeld al, per ongeluk de verkeerde referentienummer bij de overboeking gebruikt. Om verdere problemen te voorkomen zou ik toch echt even navraag doen bij je begeleider van de Stadsbank. Die is gemachtigd om namens jou navraag te doen over je (openstaande) facturen. 


Reageer