Skip to main content
Vraag

Ophangbeugel modem

  • December 23, 2020
  • 4 reacties
  • 190 keer bekeken

Nancy65
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Kunnen jullie de ophangbeugel nasturen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 23, 2020

Hallo @Nancy65 

Op dezelfde vraag een maand geleden kreeg je het volgende antwoord van KPN @Sebastiaan_ 

Hoi @Nancy65 ! Zoals @RBxx al aangaf, voor de Box 12 hebben we een inderdaad een ophangbeugel. Als het goed is, zat deze in de doos waarin je de Box 12 ontvangen hebt. De Nokia kast is geen KPN apparatuur, hier hebben we helaas geen ophangbeugel voor. Hopelijk lukt het om dit zelf een beetje goed weg te werken. Veel succes!

Zat de beugel van de Box 12 niet in de doos? Misschien kan een KPN medewerker nog iets regelen.


Loes_
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud Moderator
  • December 30, 2020

Hoi @Nancy65, 

 

ik heb dezelfde vraag als @RBxx zat de beugel niet in de doos? Zo niet, zou je dan je profiel in willen vullen. Dan ga ik met je mee kijken. 

 

 


Nancy65
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 16, 2021

Hoi hoi,

 

ik heb mijn Profiel aangemaakt. In de doos zit geen ophangbeugel helaas. Kunnen jullie deze nog nasturen. Alvast dank.


Loes_
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud Moderator
  • January 25, 2021

Hoi @Nancy65, 

 

moest even wachten op antwoord van de logistieke afdeling. We kunnen helaas de ophangbeugels niet opnieuw sturen. Wellicht dat er een mogelijkheid is om het op een plankje te plaatsen. Excuses voor het ongemak en het lange wachten!