Skip to main content

Als gevolg van een overname van Telfort door KPN heb ik 2 KPN-accounts. Het account waarvoor ik maandelijks 3,56 betaal, gebruik ik voor het opwaarderen van mijn mobieltje (geen smartphone). Maar het is ook gekoppeld aan mijn antieke personal homepage, een stukje internetgebruik dus. Die homepage wil ik opheffen, mede omdat ik hem niet meer kan updaten door opheffing van de KPN wizard (al heel lang geleden, na een hack) waarmee ik die homepage kon onderhouden.  Hoe kan ik die homepage van internet verwijderen???  http://home.kpn.nl/gmjbpeet/

Hallo @GMJBPeet , een moderator kan dit voor je regelen, wacht zijn/haar reactie even af s.v.p.

 


Hoi @GMJBPeet. Een E-mail Only abonnement kan je het snelste opzeggen via onze klantenservice (0800 0402). Zij hebben de mogelijkheid om na een verificatie het E-mail Only abonnement op te zeggen. Onze klantenservice is doordeweeks bereikbaar van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag tussen 08.00 tot 17.00 uur. Het kan ook online, maar dan duurt het iets langer voordat alles verwerkt is.


Beste Vikash,

Hartelijk dank, maar kennelijk heb ik mijn "probleempje” (nou ja...) niet duidelijk genoeg uitgelegd.

Ik wil het abonnement van 3,56 per maand helemaal niet opzeggen, want ik blijf gewoon mijn KPN e-mailadressen (dat zijn er verscheidene) allemaal gebruiken. Ook gebruik ik dat abonnement voor het opwaarderen van mijn mobieltje (geen smartphone).

Het enige wat ik wil is dat mijn personal homepage met het webadres http://home.kpn.nl/gmjbpeet/  (die lang geleden op dit account is aangemaakt en bijgehouden met behulp van een KPN wizard (hulpprogrammaatje) dat na een hack door KPN buiten bedrijf is gesteld, helemaal van internet verdwijnt en dus voor niemand meer is te vinden, ook door  mijzelf niet. Voor de rest hoeft er niets te veranderen.

Groet,

Gerard Peet,

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@GMJBPeet Ah oke, dan heb ik het inderdaad verkeerd begrepen. Ik heb geprobeerd om jouw homepage te verwijderen. Helaas is dat niet gelukt. De enige manier om jouw homepage te verwijderen is door zelf in te loggen op de ftp-server en het daar te verwijderen. 

 


N.a.v. het antwoord van Vikash heb ik (na een ontvangen tip) het ftp-programma FileZilla geinstalleerd dat de plaats zou moeten kunnen innemen van de KPN Homepage Wizard die KPN enkele jaren geleden (na een hack) buiten bedrijf had gesteld. Maar vervolgens kreeg ik het probleem dat ik niets van dat programma begreep. Wat moest ik in vredesnaam doen om bij mijn website te komen (om die te laten verdwijnen) ? Geen idee. Het lijkt er op dat intussen toch een behulpzaam kaboutertje mijn website heeft kunnen laten verdwijnen van internet, want het webadres werkt niet meer!  "Problem solved",  Dank aan het mij onbekende kaboutertje dat mij kennelijk toch heeft kunnen helpen !!

Met dank van

Gerard Peet, Hilversum !


Wat fijn dat het toch nog is gelukt om jouw website te verwijderen😊