Skip to main content

Beste KPN medewerker, 

 

Mijn aansluiting zou ingaan op 25 oktober 2022. Echter, tot op heden geen internet. 

Vanmiddag gebeld met de helpdesk en een monteur is ingepland voor 7 november 2022. 

In de tussentijd gaf de medewerker aan dat mijn huidige provider verplicht is om mijn tot het moment van aansluiting bij KPN te voorzien van internet.

 

1.Dat is prima, echter hoe moet mijn huidige provider weten of ik wel of geen internet heb van KPN. Geeft KPN dit zelf door aan in dit geval Budget-Alles-in-1? 

 

2.Daarnaast is gebleken dat deze activatie een mislukking is en derhalve wens ik de betaalde activatiekosten terugbetaald worden en er compensatie is voor de dagen dat ik geen glasvezelinternet heb van KPN.

 

Ik ben ingelogd met mijn KPN ID voor verdere informatie vertrouw ik erop dat u bij mijn contactgegevens kunt als KPN medewerker. 

 

Met vriendelijke groet,

Intranet

 

Hallo @Intranet als je van de overstapservice gebruik hebt gemaakt, stoppen jouw diensten pas bij je huidige provider als je van KPN een gereedmelding hebt ontvangen.

Zo is dat onderling tussen de providers geregeld, zodat je nooit zonder diensten komt te zitten.

 


Welkom op het forum @Intranet! Zoals @JanD zegt blijft wordt je oude provider pas opgezegd als KPN werkend is opgeleverd. 

Als je in de tussentijd andere vragen hebt hoor ik het graag. Wel kan ik op basis van alleen inloggen op het forum niet bij je gegevens. Mocht je verdere vragen hebben waarbij ik in de systemen moet kijken wil ik je vragen je profiel in te vullen. 🙂