Skip to main content

 Ruim 2 maanden overgestapt naar een glasvezel abonnement. Glasvezel werkt niet, kpn heeft echter wel het oude abbo afgesloten (overstapservice). Nu zit ik al 2 maanden zonder internet behalve het slechte bereik van het noodpakket waarbij het opwaarderen telkens mislukt. 

Inmiddels al tientallen keren gebeld, er gebeurt niks. Zowel kpn als kpn netwerk leggen de verantwoordelijkheid voor de glasvezel ergens anders neer, schiet niks op. Hoe gaan jullie dit oplossen? 

Beste @Anderhalve maand geen diensten, welkom! Wat ontzettend rot dat het zo lang moet duren 😞. Ik zie inderdaad dat het fout is gegaan bij het overstappen. Als het niet werkt, hadden we de oude provider natuurlijk niet op mogen zeggen. Mijn excuses daarvoor! Ik zie wel dat het inmiddels geëscaleerd is intern, dus ik hoop dat het snel opgelost is. Een concrete datum heb ik helaas niet! Mocht je eind van de week nog niets hebben gehoord, laat het gerust weten. 


Het is inmiddels verholpen na bijna 3 maanden. Ik vind het wel gek dat ik niet mijn volledige abonnementskosten vergoed krijg, dit is wel door meerdere medewerkers gezegd. Niet netjes, ook gezien ik zelf enorm vaak heb moeten bellen omdat er lange tijd niemand in actie kwam.. 


Dat vind ik ook raar. Ik zie dat er 75 euro vergoed is. Ik vergoed daarnaast nog eens 26 euro. Dan is alles van 11 nov t/m 7 februari vergoed.