Skip to main content

Goedemorgen,

Ik kan vandaag mijn startpakket afhalen.

Alleen de oplevering van mijn internet is 28 december 2021, zit de kans erin dat mijn internet eerder werkt? Of kan deze eerder geactiveerd worden?

 

Met vriendelijke groet,

 

Maurice

Hoi @Maurice Beijersbergen 
Als het een glasvezelverbinding is dan moet je op de monteur wachten, is het koper dan kun je het aansluiten, werkt het dan ok, zoniet dan nog even wachten.
Zodra het werkt gaat ook je abonnement in, dus heb je ergens nog een abonnement lopen tot 28 december dan heb je dus dubbele kosten en kan je dus financieel gezien beter even wachten met aansluiten.


Hallo @Maurice Beijersbergen , welkom bij KPN.

Heb je een glas- of een koperaansluiting?

Ben je overgestapt van de kabelaar, Ziggo bijvoorbeeld,  of van een andere xdsl/glas provider?

In de regel wordt je aansluiting pas actief op de geplande datum, je krijgt die dag dan ook een SMS of mail dat je lijn actief is.

Als je van een kabelaar af komt kan het geen kwaad de boel vast aan te sluiten, kom je van een andere provider af, zou ik pas wisselen op de afgesproken dag.

Succes.

 


@Maurice Beijersbergen . Welkom op het forum.

Huistijger en JanD hebben het eigenlijk al benoemd.  Als je het echt zeker wilt weten kan ik nog wel voor je kijken. 


Nou ik zou het wel graag willen weten, als ik de apoaratuur toch heb


Nou ik zou het wel graag willen weten, als ik de apoaratuur toch heb

tav @Erwin_ 


@Maurice Beijersbergen : Kun jij je profiel aanvullen en mij hier daarna een seintje geven?


Heb het aangevuld.

 

Groet Maurice


Dank voor de gegevens. De order staat inderdaad gepland voor 27-12.  Verder hoeft er -voor zover het nu lijkt- geen patch gezet te worden. Dat wil zeggen dat er geen monteur de wijkcentrale in hoeft om een kabeltje om te pluggen.  Als alles volgens plan gaat zetten we 27-12 signaal op je lijn. Dit kan op ieder moment van de dag zijn. Dus ook 23:59:59 ;-)    Op 28-12 zou jij dus moeten kunnen aansluiten.

Heb jij het is/ra punt al gevonden? 


Oke, ja het punt was niet moeilijk te vinden, de bewoner voor mij had immers ook KPN 🙂