Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb KPN internet aangevraagd over de nieuwe glasvezelverbinding in mijn huis. Nu heb ik de afspraak verzet naar 19 december. Deze bevestiging zie ik terug bij de communicatie. Echter staat bij oplevering nog steeds de oude datum van 19 november.
Kan iemand voor mij opzoeken of het echt op 19 december staat. Ik(De rest van mijn medebewonders niet) ben namelijk nu een maand in het buitenland en wil niet dat de Ziggo verbinding in die tijd wegvalt

Ik heb een internetverbinding aangevraagd via mijn nieuwe glasvezel. Ik wil graag contact met KPN over de opleverdatum (en het beëindigen van de verbinding bij de huidige provider).
Ik zit in Engeland, maar kan niet met mijn nederlandse mobiel het 0800 nummer bellen. Is er een ander nummer wat ik kan bereiken vanuit de UK?

Dank.


Admin: samengevoegd met je al bestaande topic hierover


Had je gewoon kunnen googlen hoor:

 

+31 6 1200 1200

 

Best bereikbaar tussen 12:00 en 15: 30 (NL tijd)


Dat nummer had ik dus ook gevonden(overigens behoorlijk lang moeten zoeken op internet daarvoor) en al gebeld, maar lijkt meer alleen voor mobiel gezien de geautomatiseerde vragen. Toch geprobeerd, en raad eens wat, je wordt daar op elke mogelijk manier via het computermenu niet naar een medewerker geleidt. Waarbij je e.a. kansloze link krijgt opgestuurd, met iets waar het probleem helemaal niet over gaat (we willen graag uw modem resetten; ik heb net aangegeven dat het gaat om een bestelling, welk modem….?) en de verbinding vervolgens verbroken wordt. Dus beetje kansloos dat….
Is in ieder geval een heel ander klantcontact nummer als het 0800 0402

Uiteindelijk heb ik mn skype account geupgrade met wat tegoed, daarbij lijkt het alsof je vanuit NL beld en dat is uiteindelijk gelukt.

Heel erg goed geholpen uiteindelijk dus dat is dan wel weer fijn.

Als feedback: Het zou fijn zijn als er wel een nummer was voor mensen in het buitenland om (desnoods betaald) de 0800 0402 helpdesk te kunnen bereiken.
 


+31 6 1200 1200

Best bereikbaar tussen 12:00 en 15: 30 (NL tijd)

 

...
Uiteindelijk heb ik mn skype account geupgrade met wat tegoed, daarbij lijkt het alsof je vanuit NL beld en dat is uiteindelijk gelukt.

Heel erg goed geholpen uiteindelijk dus dat is dan wel weer fijn.
Als feedback: Het zou fijn zijn als er wel een nummer was voor mensen in het buitenland om (desnoods betaald) de 0800 0402 helpdesk te kunnen bereiken.


Fijn dat het uiteindelijk gelukt is, @Floja! Ik neem je feedback intern mee!