Skip to main content

Goedemiddag,
Binnenkort ontvangen wij de sleutel van ons nieuwbouwwoning, we zouden daar gelijk graag internet willen aansluiten. Maar in ons huidige huis nog door laten lopen tot de verhuizen. Kort:

Huidige:

Internet → blijven tot einddatum woning/verhuizing

TV. aansluiting → ook naar nieuwe woning

Mobiel → 3 abonnementen blijven ook

 

Nieuwe woning: Oplevering direct wifi

 

Kan ik dan het beste nieuwe internet aanvragen op nieuwe adres, dan tzt via Producten mijn huidige internet op mijn adres opzeggen. De andere producten koppelen aan mijn nieuwe?

 

Als u een aantal weken overlap wilt, dan kunt u het beste een nieuw abonnement aanvragen op het nieuwe adres. De emailadressen kunnen overgezet worden. Regen dat dan via dit forum, dat is dan denk ik het makkelijkst.


Als u een aantal weken overlap wilt, dan kunt u het beste een nieuw abonnement aanvragen op het nieuwe adres. De emailadressen kunnen overgezet worden. Regen dat dan via dit forum, dat is dan denk ik het makkelijkst.

 

Ok dank je wel. We gebruiken geen kpn mailadressen dus helemaal makkelijk. Ik wil graag KPN compleet houden vandaar. 


Ja en nee, de verkoopmedewerker in de winkel of telefoon zal dat waarschijnlijk aanraden. Alleen KPN kent ook iets als een Tijdelijk Pakket. Als je inspreekt dat je wilt verhuizen tegen het bandje van 0800-0402 dan kom je bij de verhuisdesk die zoiets kan regelen. Misschien interessant maar misschien is een nieuw pakket ook interessant, dan krijg je namelijk weer een kadootje. 


Als u een aantal weken overlap wilt, dan kunt u het beste een nieuw abonnement aanvragen op het nieuwe adres. De emailadressen kunnen overgezet worden. Regen dat dan via dit forum, dat is dan denk ik het makkelijkst.

 

Ok dank je wel. We gebruiken geen kpn mailadressen dus helemaal makkelijk. Ik wil graag KPN compleet houden vandaar. 

As je compleet wilt houden en niet over wilt naar kpn hussel is mijn optie denk ik beter. 


Ik wil graag KPN compleet houden vandaar. 

Als je een nieuw abonnement afsluit op het nieuwe adres, dan krijg je een Hussel abonnement. Daarop is KPN Compleet niet meer van toepassing. KPN Compleet is alleen van toepassing op oudere abonnementen. 

Waarom wilt u KPN Compleet behouden?


Ik wil graag KPN compleet houden vandaar. 

Als je een nieuw abonnement afsluit op het nieuwe adres, dan krijg je een Hussel abonnement. Daarop is KPN Compleet niet meer van toepassing. KPN Compleet is alleen van toepassing op oudere abonnementen. 

Waarom wilt u KPN Compleet behouden?

Ok dat wist ik niet. Dan moet ik even kijken wat dat inhoud. Ik vind het MB’s delen wel ideaal met KPN compleet. En extra pakket. Maar misschien zit dat dan ook wel in de nieuwe abonnementen. Dank je wel


 

Ik vind het MB’s delen wel ideaal met KPN compleet.

Ho eens ff, dat MB's delen blijft, dat heeft iedereen. 😄

En extra pakket.

Bij Hussel krijg je gratis het Pluspakket als je ook mobiel hebt. Bij de oudere abonnementen, met KPN Compleet dus, kon u dat omruilen voor gratis ESPN. Dat kan bij Hussel niet.

 


Helaas geen KPN op ons nieuwe adres. Heel klantvriendelijke dame aan de telefoon gehad… jammer dus noodgedwongen weg :-(


Helaas geen KPN op ons nieuwe adres. Heel klantvriendelijke dame aan de telefoon gehad… jammer dus noodgedwongen weg :-(

 

Gewoon helemaal niet? Geen koper en geen glasvezel? Ook niet aan te leggen via mijnaansluiting.nl ?


Helaas geen KPN op ons nieuwe adres. Heel klantvriendelijke dame aan de telefoon gehad… jammer dus noodgedwongen weg :-(

 

Gewoon helemaal niet? Geen koper en geen glasvezel? Ook niet aan te leggen via mijnaansluiting.nl ?

12Mbit… en geen uitzicht op verbetering. Z is daar blijkbaar dominerend.