Skip to main content

Beste Forumleden,

 

Iemand hier ervaring mee :
Enige tijd geleden internet en tv aangeschaft van KPN, met de opleverdatum 23-09-21, vandaag 29-09-21 nog steeds geen beschikking over internet of tv. Internetverbinding lijkt (nog) niet te werken,  klantenservice onderneemt nauwelijks stappen, wel is er als tegemoetkoming internet op mijn mobiele aansluiting bijgevuld. Nu bijna een week later wederom contact opgenomen, wederom geen oplossing en op mijn vraag wanneer het allemaal werkzaam zal zijn krijg ik alleen sarcastische reacties. 

“Misschien over een week”, “misschien over een maand” .  Ik word hier geen wijs uit en ben benieuwd of er andere forumleden dezelfde klacht hebben gehad en weten hoe dit zo snel mogelijk opgelost kan worden. Is het een handeling die ik thuis zelf kan/ dien te verrichten?

Raak er zo langzamerhand wel moedeloos van en een duidelijk antwoord heb ik ook niet mogen ontvangen van KPN. Er is niemand die de verantwoordelijkheid pakt en ik word met een internetbundel en valse beloftes weggestuurd. Ik voel me niet serieus genomen als klant. Ik hoop snel een oplossing te hebben.

 

Als ik bij mijn producten kijk op mijn kpn zie ik een kopje met mijn mobiele nummer
een kopje met thuis, waarin het adres leeg is. en een ander kopje thuis met het huidige en juiste woonadres. Ligt de fout misschien hierin ?

 

ps beschik over een v12 modem

Internet en tv van KPN

 

 

Hallo @Mthw90, welkom. 

Wat vervelend dat jij nog steeds geen internet aansluiting hebt. Ik begrijp dat je al contact hebt gehad met de telefonische klantenservice, lastig dat zij jou niet goed kunnen inlichten. 

We zoeken het graag voor je uit, zou je voor ons jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode en huisnummer? Dan kunnen we eventueel een kijkje nemen. Geef even een seintje wanneer je dat hebt gedaan. 


Aangepast


Hoi @Mthw90

Bedankt voor het invullen! Ik kan zien dat jouw bestelling om een technische reden vast loopt, mijn collega's van de telefonische klantenservice hebben momenteel contact met de back-end om dit voor jou op te lossen. Erg spijtig, maar meer duidelijkheid heb ik helaas momenteel ook (nog) niet.