Skip to main content

Sinds gistermiddag geen glasvezelverbinding meer. Dus geen internet en interactieve TV. Storing gemeld. Eerst oplostijd 22.00 uur, daarna 02:00, daarna 06:00, daarna 11:00, daarna 14:00 en nu weer 18:00. 

Wordt ook niet op de hoogte gehouden hoewl ik dat wel al een paar keer heb aangegeven.

Net een maand overgestapt van Ziggo :-(

Hier idem, eind dec overstapt van Ziggo.  Niks doet het meer, en oplostijd inmiddes tig keer verschoven eigenlijk onbegrijpelijk in deze tijd. Lekker als je veel vanuit huis werkt

Ik hou mijn hart vas.t In 18 JAAR ZIGGO NOG NOOIT MEE GEMAAKT. Ben benieuwd!!!!

“niks( telefonie, internet en tv)doet het meer sinds 16.15 02-02-2021”

 


En gewoon weer 4 uur erbij hoor. Zonder ook maar even op de hoogte gesteld te worden van de voortgang. Begreep van de buren dat de meesten buren hier last van hebben. 


En ja hoor. Gewoon weer 4 uur erbij. En geen enkele melding. Dat wordt de komende dagen niet opgelost, dat neem ik dan maar zelf aan. 

Slechte service KPN! Gewoon excuses en een verwachting uitspreken.


dat vermoeden had ik ook al heel snel. aangezien wij geen internet bundel hebben kunnen wij hier niks.

Echt niet meer van deze tijd. KPN kan geen ander antwoord geven waar en hoe de storing is behalve regionaal.  Belachelijk.  Ik vraag mee af of ze überhaupt al bezig zijn. gezien de covid en vele uitvallers.

volgend jaar toch maar weer terug naar het vertrouwde oude


Inmiddels word het minnimaal 14.00.

Beste KPN graag een update wat er ECHT aan de hand is + de ECHTE verwachte oplostijd.


Hi @Geen internet geen tv, welkom hier op het forum!

Wat balen dat er een storing is en dat je daardoor geen diensten hebt. Vervelend dat de oplostijd telkens wordt opgeschoven. Ik zie helaas geen gegevens in je forumprofiel staan, zou je die willen aanvullen met je postcode en huisnummer? Dan kan ik kijken of er meer informatie over de storing is die ik met je kan delen.

@nietbekend Ook welkom hier! Betreft het bij jou dezelfde storing? Als je dat niet weet of dat niet het geval is, dan raad ik je aan om zelf een topic te starten (en je forumprofiel in te vullen) zodat we ook met jou mee kunnen kijken. Anders gaan we in dit topic door elkaar heen praten over verschillende storingen, dat wordt heel onoverzichtelijk.

Voor sneller contact kunnen jullie beide natuurlijk ook contact opnemen met de klantenservice via 0800 0402 (gratis).


Inmiddels word het minnimaal 14.00.

Beste KPN graag een update wat er ECHT aan de hand is + de ECHTE verwachte oplostijd.

Woon je toevallig in Zutphen ?


Ik heb mijn gegevens inmiddels aangevuld.

Het betreft overigens postcode 1827 in Alkmaar.

En wat betreft bellen naar 0402:

Vanaf het begin een aantal keren gedaan. De eerste keren ben ik te woord gestaan met de toen eerstvolgende oplostijd. De volgende keren kreeg ik direct een bandje dat er een storing is en dat ik moet wachten tot het opgelost is..

Verder geen enkele update of reactie.

 


Bedankt @Geen internet geen tv, normaal gesproken wordt er bij een aangemelde storing vaak aangegeven wat er precies aan de hand is en wat de voortgang van het oplossen van de storing is. Bij de storing in Alkmaar ontbreekt dit echter dus ik tast zelf ook in het duister. Omdat we uiteraard wel willen weten waar het wachten op is, heb ik navraag gedaan bij onze storingsafdeling. Zodra we een reactie ontvangen, zullen we dat hier melden!


Dank je wel voor je reactie Maja en het navragen.

Fijn om straks te weten waar wij aan toe zijn.


duurt tot 7 feb volstrekt onacceptabele. waar kan ik zo snel mogelijk mijn contract opzeggen wegens wanprestatie


Bij ons begon het om woensdag 14.15 telkens werd de tijd opgeschoven. nu 7 februari 18.00 als oplossing, als ze dat al halen.

 

WIJ zijm net nieuw bij KPN, voor mij is dit onacceptabel. Ik vind dit een wanprestatie mede doordat er totaal geen duidelijke communicatie is vanuit KPN en de wachttijd onacceptabel lang is.

 

Mijn oplossing is dat KPN mee gaat werken aan een directe overstap wegens een wanprestatie en totaal verlies van vertrouwen.

 

gaarne zie ik uw reactie tegemoet

 

Admin: samengevoegd, betreft dezelde storing


duurt tot 7 feb volstrekt onacceptabele. waar kan ik zo snel mogelijk mijn contract opzeggen wegens wanprestatie

Je zou altijd kunnen proberen een noodpakket aan te vragen via 0800-0402. Dit is extra mobiele data, een digitenne pakket en eventueel een 4g modem zodat je nog steeds WiFi hebt. Of je hier recht op hebt kan de klantenservice direct zien.


Dank voor het antwoord.

Gelukkig zeg ik maar even cynisch zit ik mob. niet bij KPN. heb idd contact gehad met de klantenservice ik zou door verbonden worden maar naar een tijdje werd de verbinding verbroken:(

tevens hebben wij geen internet bundels op onze mob. tel.

gezien de klachten over zón noodpakket maar even niet doen enigste juiste is contract is samen spraak in overgaan naar ander provider te laten ontbinden  wegens. wanprestatien en verlies van vertrouwen. 

 

 


@nietbekend, ik heb jouw topic hier weer bijgevoegd. Het betreft dezelfde storing. Ik snap ook ontzettend goed dat je baalt van de hele situatie. Het is natuurlijk niet fijn om zonder te zitten. Zeker niet als steeds de oplostdatum verschuift. Ik heb helaas nog niet duidelijk wat er aan de hand is. Dit kan van alles zijn, van een defecte kabel bij werkzaamheden tot kapotte apparatuur in de centrale, noem maar op. Wanneer ik duidelijkheid heb, dan zal ik delen. 

Als je wel zo bij KPN had gezeten, had ik je zo 100GB op kunnen toevoegen. Zodat je wat extra data hebt. Helaas kan ik niet zo een DOP toesturen. Hopelijk snel wat meer duidelijkheid over wat er aan de hand is. 

 


nee het enigste juiste om te doen:

is om mij aan te bieden mij jaar contract te kunnen opzeggen en kosteloos over te stappen. Graag stuur ik u alle apparatuur en welkomst geschenk met alle liefde terug.

Gezien de huidige situatie hebben wij nog geluk dat de kinderen nog geen thuis onderwijs hoeven te volgend anders was dat helemaal niet mogelijk geweest. belachelijk om gewoon te zegen wacht gewoon maar tot het opgelost is. DIT =GEEN OPLOSSING.

 

Mocht dit niet het gevalzijn  dan overwegen wij de automatische incasso stop te zetten. contact gehad met de bank in geval van wanprestatie zullen zij mee werken.


Nee hoor. Wel de oplosdatum en tijd 3 dagen verschuiven en geen reden aangeven daar geloof ik niets van. Zo ga je niet met klanten om. 3 werkdagen naar de knoppen. In 16 jaar Ziggo nooit meegemaakt. Wel eens storing maar dan is het op het oplosmoment opgelost.


Tja Als het Puntje bij het Paaltje komt geeft KPN helaas niet Thuis.

Als het regionaal is zou heel Alkmaar plat moeten liggen. Dat is echter niet het geval. bij mij bekruipt het gevoel dat het geen prioriteit heeft zeker omdat de oplossing over het weekend heen getild word.

Inmddels zijn we twee werkdagen verder en niemand kan vertellen wat er aan de hand is?

 

 


P>S> mocht het een probleem in de wijk zijn: heb nog geen kpn bus gezien de afgelopen dagen:) bij de verschillende kasten:)


@nietbekend, ik heb jouw topic hier weer bijgevoegd. Het betreft dezelfde storing. Ik snap ook ontzettend goed dat je baalt van de hele situatie. Het is natuurlijk niet fijn om zonder te zitten. Zeker niet als steeds de oplostdatum verschuift. Ik heb helaas nog niet duidelijk wat er aan de hand is. Dit kan van alles zijn, van een defecte kabel bij werkzaamheden tot kapotte apparatuur in de centrale, noem maar op. Wanneer ik duidelijkheid heb, dan zal ik delen. 

Als je wel zo bij KPN had gezeten, had ik je zo 100GB op kunnen toevoegen. Zodat je wat extra data hebt. Helaas kan ik niet zo een DOP toesturen. Hopelijk snel wat meer duidelijkheid over wat er aan de hand is. 

 

 

Beste BART_Z dus eigenlijk zeg KPN helaas pindakaas, zoek het maar uit de komende dagen, wederom een wanprestatie.

Ook telefonisch valt er niks aan te doen, betekend dit dat als het ma 18.00 nog niet is opgelost het er op neer komt dat wanneer en hoelang een storing ook duurt dat KPN niks wil/kan doen? De standaard vergoeding per dag is wat mij betreft niet interessant, ik wil een betrouwbare telecom partner dit goed werk levert, dit is in dit geval totaal niet aan de orde. 


Ik snap de frustratie ontzettend. Dit is geen fijne en zeker geen wenselijke situatie. Helaas hebben wij geen oorzaak kunnen achterhalen bij de aannemer die er mee aan de slag is. Ik kan dus op dit moment niet zeggen wat er aan de hand is. Enkel dat er wordt gewerkt om het op te lossen. 

Met techniek kan er helaas ook wel eens wat kapot gaan, soms is dat makkelijk op te lossen, soms kost dat meer tijd. Of omdat het probleem onder de grond zit en er een vergunning moet komen bijvoorbeeld. Of omdat er apparatuur kapot gegaan is. Helaas voor dit probleem is het gissen, want ik weet het niet. Excuses.


Ik heb de indruk dat het hier gewoon stopt. Waarschijnlijk ook gewoon de hele volgende week niets.

Fijn weekeinde en veel plezier bij de Olympische Spelen 😢


Beste Bart 

waar het mij  omgaat is dat KPN geen gewenste oplossing voor mij  wil/kan geven. Ik ben mijn vertrouwen in KPN als Telecom provider voor een stabiele service kwijt. Ik wil graag van mijn contract af.

ik heb tot eind december 18 jaar zonder problemen bij Z… gezeten en wil daar graag weer zo snel mogelijk naar terug keren.

Inderdaad alle techniek kan wel eens kapot gaan,  maar  dat is wel een dood doener van een opmerking. Het feit dat dit zo lang gaat duren en wellicht langer stemt mij niet gerust voor de rest van mijn contract periode.

Nogmaals ik zie graag dat KPN mij helpt weer terug te keren naar ZIGGO. 


Dat word schaatsen kijken op mijn werk,

 

als daar kpn ook niet uitvalt,  gelukkig zitten we daar nog via een oude aansluiting wellicht helpt dat

 


Hier ook uit alkmaar 1827 regio. Al dgn zonder internet!  20 jaar geen probleem en nu glasvezel voor ong. 2 mnd en geen week voorbij zonder uitval van het een of ander... maar nu dus helemaal niets meer!