Skip to main content

Sinds gistermiddag geen glasvezelverbinding meer. Dus geen internet en interactieve TV. Storing gemeld. Eerst oplostijd 22.00 uur, daarna 02:00, daarna 06:00, daarna 11:00, daarna 14:00 en nu weer 18:00. 

Wordt ook niet op de hoogte gehouden hoewl ik dat wel al een paar keer heb aangegeven.

Net een maand overgestapt van Ziggo :-(

@Mike77 . Ik heb helaas nog geen update over de storing. Heb jij een mobiel nummer van KPN? Zo ja, kan ik daar een gratis weekbundel opzetten.


Ik had het idd al gelezen ja... helaas heb ik simyo, kun je daar wat mee? Heb wel een dubbele bundel daar omdat ik klant bij kpn ben. Hopelijk kunnen we hier op de hoogte gehouden worden?


Ik had het idd al gelezen ja... helaas heb ik simyo, kun je daar wat mee? Heb wel een dubbele bundel daar omdat ik klant bij kpn ben. Hopelijk kunnen we hier op de hoogte gehouden worden?

Helaas kan ik geen bundels op simyo zetten :-(  Als we meer weten over de storing posten we dat uiteraard hier.


Helaas dacht ik dat al... is het van gelderen telecom die hier verantwoordelijk voor is?  Heb het idee dat ze na het weekend wel even verder kijken. Aangezien ze nu al weten dat het tot wel de 7e kan duren.


Tja de grote en eerlijke vraag is over er uberhaupt al monteurs mee bezig zijn en zo ja waar zijn ze bezig?

Normaal meten ze de lijn toch door ?

Ik roep KPN op om eens een eerlijk antwoord te geven.


Ik sluit mij hierbij aan. Je kunt als kpn toch niet zeggen na een aantal dagen dat er geen idee is wat de storing is. 


Ik heb nog even gewacht tot dit tijdstip in de hoop dat wij een update zouden hebben, maar het is helaas nog steeds in onderzoek. Ik ben me er van bewust hoe vervelend dit is, ik wil jullie toch vragen om geduld te hebben. 


Je mag dat vragen... het is niet alsof we een keus hebben. Maar vind het ronduit belachelijk dat jullie als kpn geen idee hebben wat de storing is of inhoud. Daar kan ik met me pet niet bij.


Ik zelf ook niet echt @Mike77, in mijn 11 jaar bij KPN heb ik niet eerder meegemaakt dat er zo weinig informatie over een storing voorhanden was :confused: Gezien de verwachte eindtijd, heb ik het vermoeden dat er kabelschade is waarbij er gegraven moet worden en daar gaat altijd even overheen omdat we daarvoor toestemming moeten hebben vanuit onder andere de gemeente. De communicatie vanuit de aannemer die deze verstoring voor ons in onderzoek heeft ontbreekt echter volledig, waardoor we dus inderdaad zelf ook niet helder hebben of mijn vermoeden klopt, of dat er toch iets anders speelt. Wij blijven met regelmaat om een update vragen, zodra we iets concreets terugkrijgen delen we dat hier direct!


Ik begrijp een  boel... maar jullie zijn kpn en kunnen qntwoorden eisen. Ik werk al 26 jaar voor een elektra bedrijf en heb nog nooit meegemaakt dat we na 72 uur niet wisten wat er aan de hand was. De aannemer blijft in gebreke, dus word het tijd om het heft zelf in hamden te nemen en niet te verstoppen achter. Er gebeurt momenteel niets en men kijkt wel op maandag.... want dat is wat er gebeurt. Om wat voor reden dan ook.


WEL triest dat KPN blijft vol houden dat er na vier en halve dag werken nog steeds niks is gevonden ,is terwijl ze als ze eerlijk zijn, gewoon MOETEN zeggen dat ze nog niet begonnen zijn:).

 

Dat je je dan achter het niet communiceren van een aannemer schuilt is toch hele triest voor worden voor een groot bedrijf als KPN. Dan ga je toch zelf even kijken neem ik aan wat ze aan het doen zijn.

 

Maar goed wij gaan er al vanuit dat dit deze week nog niet verholpen word. kan het aleen nog maar mee vallen haha.

Overstap terug naar ziggo word einde contract periode al geregeld. Jammer dat we al na een maand klant te zijn bij KPN moeten concluderen dat de service verlenning te triest voor woorden is.

 


Ik snap dat het heel frustrerend is @nietbekend, wij willen natuurlijk ook geen storing. Het enige wat wij kunnen doen is eerlijk vertellen hoe de situatie is en dat is precies wat we doen. Als wij meer informatie zouden hebben zouden wij het direct delen natuurlijk.

We hebben nu wel een update van de aannemer gekregen, ze zijn sinds vanmorgen op de locatie bezig met het herstel.


Ook ik heb geen internet en tv meer sinds woe 2 feb 1827 dankzij kpn. 3 weken abonnement en nu dit. Wij hebben een bedrijf en 3 kinderen die examens moeten leren. Wat zegt kpn; sorry, we kunnen er niets aan doen. School begrijpt het vast wel als u het uitlegt!! Tuurlijk!

Noodpakket krijgen we niet omdat de storing binnenkort wordt opgelost, dit zei kpn vrijdag en steeds verzetten ze de eindtijd. In het weekend is er niets gebeurt bij de electrakast hannie schaftstraat. 

De monteur ( van Allinq??) is vandaag inderdaad bezig met het herstel bij deze kast op dit moment. Zojuist nagevraagd of het einde al in zicht is. Hij heeft geen idee, begrijpt niet dat dit niet met spoed is aangevraagd en heeft nog geen enkel idee waar het probleem zit. Het verbaast hem wel dat er steeds mensen naar hem toe komen om te vragen hoelang het nog duurt. Wij zijn dus niet de enige..

Superslechte service van kpn. Laatste keer dat ik belde( zaterdag) ben ik gewoon weggedrukt. Nul compensatie.  Ja, alleen als je ook mobiel kpn hebt. Nee want ik ben een net nieuwe klant! Als ik zeg dat ik weer terugga naar ziggo zeggen ze; dat moet u dan doen mevrouw. Zeer waardeloos.

Volgens ziggo schijnt ergens in het contact met kpn te staan dat je bij ... zolang geen diensten kunnen leveren kosteloos het contact kunt ontbinden. Heb hier nog niet naar gezocht. Ik irriteer mij alleen maar al 5 dagen mateloos en ben woest.


Een waar wonder doet zich voor.... we hebben weer internet!  Hopelijk blijft het nu ook storingvrij.


Ook ik heb geen internet en tv meer sinds woe 2 feb 1827 dankzij kpn. 3 weken abonnement en nu dit. Wij hebben een bedrijf en 3 kinderen die examens moeten leren. Wat zegt kpn; sorry, we kunnen er niets aan doen. School begrijpt het vast wel als u het uitlegt!! Tuurlijk!

Noodpakket krijgen we niet omdat de storing binnenkort wordt opgelost, dit zei kpn vrijdag en steeds verzetten ze de eindtijd. In het weekend is er niets gebeurt bij de electrakast hannie schaftstraat. 

De monteur ( van Allinq??) is vandaag inderdaad bezig met het herstel bij deze kast op dit moment. Zojuist nagevraagd of het einde al in zicht is. Hij heeft geen idee, begrijpt niet dat dit niet met spoed is aangevraagd en heeft nog geen enkel idee waar het probleem zit. Het verbaast hem wel dat er steeds mensen naar hem toe komen om te vragen hoelang het nog duurt. Wij zijn dus niet de enige..

Superslechte service van kpn. Laatste keer dat ik belde( zaterdag) ben ik gewoon weggedrukt. Nul compensatie.  Ja, alleen als je ook mobiel kpn hebt. Nee want ik ben een net nieuwe klant! Als ik zeg dat ik weer terugga naar ziggo zeggen ze; dat moet u dan doen mevrouw. Zeer waardeloos.

Volgens ziggo schijnt ergens in het contact met kpn te staan dat je bij ... zolang geen diensten kunnen leveren kosteloos het contact kunt ontbinden. Heb hier nog niet naar gezocht. Ik irriteer mij alleen maar al 5 dagen mateloos en ben woest.

Vergoeding kunt u hier aanvragen.

https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/

Storingen komen ook bij Ziggo voor. Helaas heeft u direct een slechte ervaring in plaats van jaren lang een stabiel netwerk te hebben gehad. Dat u de overstap weer wilt maken, kennen ze bij KPN wel. Hoe vaak zal dit niet worden geroepen. U kunt dit doen, blijkbaar is KPN voor u geen netwerk met de service die u verwacht. Ik ben wel heel tevreden.


Tja en KPN maar volhouden dat er Do Vr etc aangewerkt is door de aannemer. er is dus helemaal niks gebeurt. iets wat meerdere hier al aan gegeven hadden. In een woord SCHANDALIG.

 


Vandaag is de monteur ter plekke geweest en de verbinding is daarna snel hersteld. Dit wilde ik (aangezien ik dit topic vlgns mij gestart ben) toch even doorgeven.


Dank voor de updates, goed om te horen dat de verbinding weer werkt. Zo te horen heeft de aannemer het vanochtend opgelost. We hebben nog geen officiële update of afmelding van de storing. Daarom hou ik even een slag om de arm, ik heb gevraagd om een volgende update.


Dank voor de updates, goed om te horen dat de verbinding weer werkt. Zo te horen heeft de aannemer het vanochtend opgelost. We hebben nog geen officiële update of afmelding van de storing. Daarom hou ik even een slag om de arm, ik heb gevraagd om een volgende update.

Nog even een laatste bevestiging, de storing is helemaal verholpen. Excuus voor alle ongemak, ook omdat 't zo lang duurde voordat wij informatie van de oplospartij gekregen hebben. Je kunt via onze website een vergoeding aanvragen voor de periode dat je verbinding het door de storing niet deed.