Skip to main content

Als ik op dit moment mijn huidige abonnement bij KPN (TV en Internet thuis) opzeg en een nieuwe bij KPN afsluit, betaal ik minder (ook na de actieperiode van 6 maanden) én krijg ik sneller internet. 
Moet hiervoor dan ook een switch plaats vinden van modem en TV-ontvanger? En wat komt hier nog meer bij kijken?

Alvast bedankt voor de reactie!

U zal wellicht iets goedkoper uit zijn maar u bent geen nieuwe klant dus ook niet de prijzen voor nieuwe klanten. Dus geen actiekorting.


Bedankt Joep, het gaat echter om het reguliere maandbedrag: dat is lager dan wat ik nu betaal. En voor dat lagere maandbedrag krijg ik ook sneller internet. De actiekorting zou leuk zijn, maar die tel ik niet eens mee.


Welk type abonnement heb je nu? In de oude abonnementen zat weleens een gratis zender of gratis spotify.  Dat komt te vervallen als je een nieuwe abonnementsvorm neemt. Pak je faktuur en leg die naast de huidige prijzen.  Goed opletten 😉


Helaas, ook dat maakt geen verschil. Het is écht zomaar goedkoper zonder een ander product te zijn of inderdaad iets kwijt te raken.

Bijzonder, dat zeker, maar vooral ook zonde om te laten liggen. Maar, mijn vraag staat nog: wat is er nodig om die wissel te doen? Zou ik alles weer in moeten leveren en dergelijke? Of zou het puur administratief kunnen?


Hallo @Linda-s i.v.m. wijziging voorwaarden per 1 april 2023, daar heb jij ook een mail van gehad als het goed is, ben je nu contractvrij en kun je je pakket om laten zetten naar het nieuwe pakket inclusief nieuwe tv-decoder vóór 1 april a.s., je gaat dan weel weer een contract van 1 jaar aan als bestaande klant, dus geen cadeaus, maar wel een meerwaarde in diensten en op sommige punten een lagere prijs, internet wordt goedkoper, tv kijken iets duurder.

Morgen even bellen met 0800 0402 of lang een lokale KPN-winkel gaan.

 

 


Hallo @Linda-s i.v.m. wijziging voorwaarden per 1 april 2023, daar heb jij ook een mail van gehad als het goed is, ben je nu contractvrij en kun je je pakket om laten zetten naar het nieuwe pakket inclusief nieuwe tv-decoder vóór 1 april a.s., je gaat dan weel weer een contract van 1 jaar aan als bestaande klant, dus geen cadeaus, maar wel een meerwaarde in diensten en op sommige punten een lagere prijs, internet wordt goedkoper, tv kijken iets duurder.

Morgen even bellen met 0800 0402 of lang een lokale KPN-winkel gaan.

 

Opzeggen hoeft niet en is zelfs niet aan te bevelen. Je raakt dan je opnames kwijt. En je vaste telefoonnummer als je dat hebt. 

Gewoon je abonnement omzetten naar de nieuwe propositie. Daarvoor even bellen, dat noemt JanD. 

 


Bedankt! Ik zal zo even bellen met KPN!