Skip to main content

Hallo KPN

sinds 24 juni hebben wij een kapotte kabel aan de weg ik had nog maar heel weinig WiFi 

er was op de weg gegraven en ze hadden iets geraakt ik woon in buitengebied 

KPN zou die komen maken maar niet geweest en ook niet af gebeld

Ben er voor thuis gebleven 

toen ben ik maar gaan bellen met kpn (ja ze waren er mee bezig

(Maar er gebeurd niets)

ik kreeg een digitenne met Nederland 1  2 en 3

Oké ik dacht dit duurt niet zo lang , dus toch

weer gebeld of ik niet meer zenders kon krijgen en ja zowaar is dit toen ook ingesteld

Nu heb ik zelf interactieve tv dus ik mis n hoop 

kan alleen opgenomen films en progr kijken op mijn iPad via mijn iphone 

ook niet echt leuk

maar ……. Ik moet iedere week wéer bellen of ik extra gb’s voor mijn iPhone krijg want die gelden maar voor n week 

en dan wordt ik er weer voor afgesloten

ik heb het gevoel of ik er voor moet bedelen 

ik begrijp best dat die kabel n grote ingreep is maar laat kpn mij dan tegemoet komen dat die Gb’s 

blijven staan ik kan ze niet verdelen want mijn man en ik zijn 75 dus hebben geen huisgenoten meer 

en mijn man heeft geen mobiel

 Ze kunnen de extra gb’s toch afsluiten als de kabel gemaakt is? Toch?

ik vind dit n heel gedoe! Het kan nog wel n maand duren zo! Of langer

ik hoop dat KPN het uitzoekt voor ons en laat weten wanneer er nou wat gebeurd aan die kabel

ik weet ook niet of dit via het forum kan want ik zie nergens dat ik gewoon n mail kan sturen 

en met de tel word ik ook niet wijzer want die zeggen dat ze niet voor langer GB’s mogen verstrekken

gr M van der lans

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

7 mbit via de koperkabel van KPN. Ik vraag me bijna af of KPN die kabel überhaupt nog gaat maken. En als dat gaat gebeuren is de kans aanwezig dat de snelheid nog lager word. Van reparaties word een kabel meestal niet sneller door.

Volgens mij is glasvezel bij u beschikbaar. Klopt dat? Van caiway. 

Als u als nieuwe klant bij KPN een internet en tv abonnement aan zou vragen op uw adres, dan zou u geen interactieve tv krijgen. Want daarvoor moet de beschikbare snelheid minimaal 15 mbit zijn ofzo.


Goedenavond @Marvalan, welkom en goed dat jij je ervaring hier met ons deelt! Een storing door een kabelbreuk is ook een heel gedoe :unamused:, daar kan ook heel wat bij komen kijken om dat opgelost te krijgen! Ik begrijp dat dit sinds 24 juni gaande is: tijd voor een update. Ik wil graag mijn best doen om je een update te geven. Ik heb hiervoor iets meer klantgegevens nodig: wil jij de geboortedatum van de contractant, de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer en een contact telefoonnummer noteren in jouw Forum profiel? De gegevens staan dan niet openbaar, maar zijn dan alleen in te zien voor jezelf en de KPN Moderators.

Juist omdat wij ons kunnen voorstellen dat een verstoring van onze diensten zo vervelend is, bieden wij een alternatief aan, in de vorm van mobiel internet. Zodat jij van je mobiele apparaat een hotspot kunt maken (hiermee deel je het internet van jouw telefoon met andere apparaten) en (live) TV kunt kijken. 
In plaats van 50GB ontvang je een databundel van 100GB: gratis. Deze databundel is 7 dagen geldig. Je krijgt elke week een nieuwe bundel totdat je storing is opgelost. Dit gebeurt automatisch, je krijgt hier geen bericht van. Wanneer de 100GB databundel eerder dan de 7 dagen op is, dan internet je verder uit je eigen abonnement en kun je kosteloos een nieuwe bundel aanvragen, zo vaak als nodig. We willen je helemaal geen gevoel geven dat je erom moet bedelen: het is nu zo ingericht dat het een databundel van 100GB per 7 dagen is en mijn collega's hebben gelijk dat deze bundel niet verhoogd of verlengd kan worden (in de meeste situaties is 100GB per 7 dagen ook ruim voldoende voor ons om een verstoring binnen die termijn op te lossen).

Vul jij je gegevens nog aan? Dan ga ik voor je aan de slag!


Ik heb dit nog nooit gedaan shyrin

er staat hier dat ik geen gegevens moet noteren dus hoe moet het dan?


Ik zie dat het je gelukt is! :thumbsup_tone4:
Gegevens moet je inderdaad niet noteren in het reageer veld: dan staan je gegevens openbaar en dat willen we niet. Je kunt jouw gegevens invullen in jouw Forum profiel :point_left_tone4: dit woord kun je aanklikken, dan kom je uit in jouw profiel. De gegevens staan dan niet openbaar, maar zijn dan alleen in te zien voor jezelf en de KPN Moderators.

Ik heb navraag voor je gedaan: tot mijn spijt is er geen concrete update te melden. Het is een grote storing: achter de schermen zijn ze echt druk bezig om het op te lossen. Ze konden mij niet vertellen per wanneer de storing verholpen is :slight_frown:. Ik hou het in de gaten en zal volgende week intern nog eens informeren naar een update. Als er een update is, laat ik het je via dit topic weten!
Ik zie dat de 100GB weer aangevuld is: fijn! Mocht je meer tegoed nodig hebben, geef het gerust aan!

 


Dank je wel shyrin

zelfs mijn printer doet het niet meer 

ik hoop dat ze er snel aan beginnen 

en zo te zien moet ik nog steeds iedere week bellen voor extra gb’s

kan ik ook via mijn iPhone kpnitv op mijn LG tv kijken naar opgenomen films of terug kijken of je ook weet?

 


Ik hoop ook dat het snel opgelost is!

Is de LG TV uit 2017 of nieuwer? Of heb je nog een HDMI-ingang over op de TV?

Of je maakt van de iPhone een mobiele hotspot en legt op die manier een verbinding met de TV en kijkt dan TV via de KPN SmartTV app. Makkelijker is om een zogeheten Chromecast aan te schaffen en aan te sluiten: uitleg over het instellen en gebruiken van een Chromecast :point_left_tone4: je kunt op deze link klikken! Je maakt dan een verbinding tussen de iPhone en de Chromecast en kunt dan op de TV naar KPN TV kijken.

Jullie hebben een tijdelijk Digitenne pakket gekregen: zo is TV kijken toch mogelijk: werkt deze inmiddels goed?


Ja hij werkt goed! 
maar we missen de iTV 

en mijn printer doet het niet

als het van die kabel niet lang duurt is het prima zo maar ik ben bang dat dit n lange geschiedenis wordt


Hallo shyrin 

ik moet nog steeds bellen om op te waarderen iedere week want dan wordt mijn beltegoed stop gezet 

Er zit geen schot in de kapotte kabel 

gedoe kan dit niet anders?

het kan wel maanden duren zo

marvalan


Nee, het is op dit moment zoals het is, anders had ik zeker een andere oplossing aangeboden!


Hallo @Marvalan! Ik ben terug van vakantie en zie dat de storing afgemeld is. Ik ben benieuwd naar een update vanuit jouw kant: maak je weer naar tevredenheid gebruik van onze diensten?


Helemaal in orde Shyrin 👍Dank je wel

het heeft wel lang geduurd en voor veel last gezorgd

 

gr marvalan 


Ik ben blij om deze terugkoppeling van jou te lezen! Het heeft inderdaad even geduurd: excuses voor het ongemak die door deze storing ontstaan is! Voor de periode dat jullie geen diensten hebben gehad, heb ik een verrekening van de abonnementskosten verwerkt. Ik hoop dat deze nog meegenomen wordt op de factuur van augustus en anders zien jullie dat terug op de factuur van september!

Mochten er nog vragen zijn, dan weet je ons te vinden! :relaxed:


Wat leuk shyrin dank je wel!

 

m vr gr marvalan


Hartelijk dank Shyrin voor de mooie bos bloemen❤️ Wat n verrassing !

Met vr gr marvalan


Heel graag gedaan! :blush: