Skip to main content

Ik wou vandaag internet aansluiten, nu zie ik waar het NT kastje komt aan de muur dat de Optical aansluiting geen vierkant heeft waar die aan klemt, ik krijg ook geen lampje met glas

Kan je misschien een foto maken en delen? Ik snap niet echt wat je bedoeld.


Kan je misschien een foto maken en delen? Ik snap niet echt wat je bedoeld.

 

...mislukte upload


Dat gaat niet goed met de foto. Boven het vakje waar u tekst tikt zit een balkje met icoontjes. Klik op de 2e van rechts, dan opent een dialoog om de foto in te plakken in uw bericht. Succes.


 


@MaikelNL wat is er volgens u defect? Eventueel ook van de voorkant een foto maken en hier toevoegen, zo te zien lijkt de pictale (witte contact punt) nog goed te zijn.


@MaikelNL wat is er volgens u defect? Eventueel ook van de voorkant een foto maken en hier toevoegen zo te zien lijkt de pictale (witte contact punt) nog goed te zijn.

Er hoort een plastic vierkant omheen te zitten


 


@MaikelNL wat is er volgens u defect? Eventueel ook van de voorkant een foto maken en hier toevoegen zo te zien lijkt de pictale (witte contact punt) nog goed te zijn.

Er hoort een plastic vierkant omheen te zitten

Ja ok, maar probeer even de voorkant ook een foto te maken dan kunnen we meedenken. Soms lukt het als nog om de nt er toch op te krijgen als je voorzichtig bent maar goed. Je moet er wel evaring mee hebben anders,druk je de hele pictale kapot en breekt die af. Als je liever niet wil dan is het beter een monteur te bestellen via 0800-0402 aangeven installatie lukt niet ivm ontbreken van onderdelen bij de ftu grondplaat. Succes in iedergeval.


 

Dit is van boven af ik bedoel de voorkant 


Pictale = pigtail.


Voorkant heb je niet veel aan, maar bij deze.

 


Er is niks mis maar de foto van bovenaf zie ik ook niks mis aan wat is er volgens u niet goed zit dat witte contact punt los of wat dan?

Ok ik zie het de blauwe gedeelte zit helemaal naar,beneden geschoven dat is niet goed idd. Beter dat er een monteur komt 


 

Dit is van boven af ik bedoel de voorkant 

Dat groene omhulsel bij B, hoort bij A ook zo te zijn maar dan in het blauw. 


Je mist de NT, deze kan je niet zelf plaatsen bij deze type grondplaat. Je zal moeten regelen dat er een monteur komt of deze is al ingepland. Waarschijnlijk hebben de oude bewoners de NT meegenomen. Dat de pigtail zo "verstopt" zit in de grondplaat klopt. Dat is ter bescherming tegen stof.

 

Een monteur valt in te plannen via kpn.com/monteur of door te bellen met 0800-0402


@Ik_Combineer

Tegenwoordig (sinds mnd of 2) worden deze type nt's TY01 ook als 'doe het zelf' opgestuurd naar klanten. Als je heel goed inzoomt op de pictale is de blauwe omhulsel hiervan helemaal vast binnen dit is volgensmijn mening niet goed. Het zal niet goed id nt connetor gaan. Beter dat er iemand  bij komt kijken voordat de boel kapot gedrukt word denk ik zo...


Hoi @MaikelNL . Heb je al contact gehad met 0800 0402 voor het inboeken van een monteur?


Hoi @MaikelNL . Heb je al contact gehad met 0800 0402 voor het inboeken van een monteur?

Jazeker  31 aug komt er een monteur, ik zou een noodpakket krijgen maar tot op heden niks ontvangen.


@MaikelNL Heb je toevallig ook een mobiel nummer van KPN? Dan kan ik daar een grote gratis bundel op zetten.


@MaikelNL Heb je toevallig ook een mobiel nummer van KPN? Dan kan ik daar een grote gratis bundel op zetten.

Nee, ik heb lebara en tot op heden nog geen noodpakket ontvangen.


Ai, dat is jammer.   Ik wil nog even voor je kijken maar ik vrees dat als ik zelf nog een noodpakket voor jou moet aanvragen dat die er dan ongeveer tegelijk met de monteur is, dus dat is niet heel zinvol. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? Dan kijk ik of er wél een opdracht is gegeven. Hopelijk is er eentje onderweg.